- تجزیه و تحلیل منابع الکتروانسفالوگرام و همبندیها ی زمانی مکانی مبتنی بر تلفیق نظریه ی فازی و یاد گیری عمیق به منظور مطالعه ی تصور حرکت. پایان نامه دکترا .دانشگاه علوم پژشکی اصفهان.
- سنجش اثرات تماشای خشونت رسانه ای بر توجه و پرخاشگرانه در نوجوانان با توجه احساسات به نقش تعدیل گر سواد رسانه ای. پایان نامه کارشناسی ارشد. پژوهشکده علوم شناختی.
- مقایسه ی اثر بخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز (tDCS) و تمرینات شناختی بر حافظه رویدادی افراد مبتلا به نقص خفیف شناختی از نوع فراموشکار.پایان نامه کارشناسی ارشد علوم شناختی گرایش روان شناسی شناختی، دانشگاه اصفهان.
-طراحی و ساخت ابزار رایانه ای ارزیابی حافظه رویدادی سالمندان و بررسی ویژگی های روانسنجی آن. پایان نامه کارشناسی ارشد علوم شناختی گرایش روان شناسی شناختی، دانشگاه اصفهان.
-تعیین تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای جریان متناوب بر ناحیه قشر خلفی آهیانه ای در کاهش علائم اضطراب فراگیر
- بررسی اثر بخش تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر سوگیری توجه و حافظه کلامی مبتنی بر پارادایم فراموشی هدایت شده در افراد مبتلا به افسردگی
-مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و علائم میگرن در زنان مبتلا
-ارتباط حافظه فعال، فرایند های اولیه و ثانویه در خواندن، و توانایی خواندن و درک مطلب در زبان دوم. مطالعه پیش رو برای بررسی رابطه بین ظرفیت حافظه فعال، فرایندهای اولیه و ثانویه خواندن و توانایی خواندن درزبان دوم برای سه سطح مهارت یعنی ابتدایی، متوسطه و پیشرفته