۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير

سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت در دانشگاه اصفهان

دومین بازدید از سری دوم سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت روز یک‌شنبه 27 خردادماه با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیران و معاونین این حوزه، مسئول بسیج اساتید دانشگاه، تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان و یاوران علمی با موضوع بازدید از ناحیه نوآوری و مرکز رشد دانشگاه بمنظور آشنایی هر چه بیشتر با اهداف شکل گیری ناحیه، فعالیت های آن و ظرفیت های کارآفرینانه موجود، انجام شد.


به گزارش روابط عمومی، دکتر امیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن بیان دلایل و اهمیت استقرار واحد های فناور در دانشگاه، خواستار توسعه همکاری دانشگاهیان از ظرفیت های ایجاد شده در این خصوص شد.

مسئولین مرکز رشد نیز ضمن بیان گزارشی از وضعیت مرکز، شرایط پذیرش شرکت ها و واحد‌های فناور را بیان کردند.

معاون ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت ها و قراردادها منعقد شده به واسطه حضور شرکت ها و واحد های فناور را ارائه نمود.

واحد های فناور و شرکت ها نیز هرکدام به معرفی ظرفیت های خود پرداخته و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در چارچوب قوانین دانشگاه و برنامه های حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اعلام کردند.

 علاوه بر این، از شرکتهای تسلاقدرت ایرانیان، ایده پژوهان اسپادانا، چکاد طب و همچنین دفتر همکاری های شهید فهمیده، شرکت توسعه فناوری فولاد MSTID، پنتا، مرکز نوآوری صنایع سرگرمی، مرکز نوآوری کوانتوم، مرکز رشد علوم انسانی. اسنواتک و شرکت رجال بازدید به عمل آوردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/03/27
تعداد بازدید:
948
منبع:
Powered by DorsaPortal