۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير

نشست تبیبنی نخبگان و فعالان فرهنگی استان اصفهان

نشست تبیینی و فرهنگی با مشارکت فعالان فرهنگی و دانشجویان با حضور مهندس سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت، دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان، جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در دانشگاه اصفهان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مهندس سید احمد عبودتیان"دستیار ویژه رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت" در نشست تبیبنی  نخبگان و فعالان فرهنگی استان اصفهان به تشریح: "شیوه‌های مدیریتی رئیس جمهور شهید و معیارهای انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی"پرداخت و تصریح کرددرک عظمت حادثه شهادت شهید جمهور و همراهانش از برکات نظام استاین سعادت شهادت شهید جمهور، تجدید عهد با تاریخ انقلاب اسلامی است. وی در ادامه افزود: شهید جمهور عصاره فضائل حاکمیت و نظام انقلاب بودند و اگر ایشان به شهادت نمی رسیدند، این گونه مسیر تبیین، انجام نمی شد.

مهندس سید احمد عبودتیان تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی ، شهید راه تحقق جمهوری اسلامی شد و این دوره  دو سال و 9 ماه ریاست جمهوری ایشان اگر در حوزه های مختلف این قدر برکت کرد به خاطر این است که دستاوردهای معنوی پشتوانه آن است.

 دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی را نیز تسلیت گفت و تصریح کرد: شهید جمهور خود اسوه و الگوی مردمی سازی بود و این مهم باید به بدنه مردم و مدیران باید تسری یابداستمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر مردمی سازی انقلاب در عرصه های مختلف استدکتر هرسیج در ادامه افزود: تلاش ما بر این بوده است که استادان، کارکنان و دانشجویان به نحوی در مدیریت دانشگاه مشارکت بدهیم

دکتر هرسیج در ادامه افزود: ما هیات اندیشه ورز را در دانشگاه راه اندازی کردیم  که در این هیات استادان ما در حوزه های مختلف برای تصمیم سازی های دانشگاه نظر می دهند و همه می توانند در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها مشارکت جدی داشته باشند.

همچنین از بین دانشجویان یک نفر را به عنوان مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان انتخاب کردیم که در تمامی جلسات دانشگاه حضور داشته باشد و مطالبات دانشجویان را پی گیری کند.

 گفتنی است این نشست روز یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 12:15 با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در محل سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

 

تاریخ:
1403/03/14
تعداد بازدید:
321
منبع:
Powered by DorsaPortal