۱۴۰۳ شنبه ۹ تير

افتتاح سالن های به سازی شده رستوران یاس 2 دانشگاه اصفهان

مراسم افتتاح سالن های به سازی شده رستوران یاس 2 دانشگاه اصفهان به مناسبت هفته خوابگاه ها و با حضور،دکتر محمدپور مشاور رئیس دانشگاه، حجت الاسلام مستاجران نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اصلانی معاون دانشجویی، دکتر فرامرزی معاون آموزشی، دکتر سعیدیان معاون فرهنگی، دکتر زینلی مدیردانشجویی،آقای کریمی رئیس خوابگاه، آقای هادیان رئیس اداره تغذیه، جمعی از مدیران و کارکنان اداره امور خوابگاه های دانشگاه، ظهر روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1403 برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در مراسم افتتاحیه سالن های به سازی شده در رستوران یاس دو تصریح کرد: تعمیرات و سرویس آشپزخانه و سالن ها با رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی انجام و به بهره برداری رسید.

وی هدف از افتتاح سالن 2 برای دختران در رستوران یاس 2 را افزایش فضای فیزیکی برای عدم ازدحام جمعیت و سهولت دسترسی غذا دانست.

دکتر اصلانی با بیان این که رستوران یاس 2 یک امکان رفاهی خوب برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان است، تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که دو مجوعه مفید و خوب به رستوران یاس 2 اضافه شد که دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان بتوانند برای وعده های نهار و شام با هزینه آزاد دانشجویی از غذاهای این رستوران استفاده کنند.

 

آقای هادیان رئیس اداره تغذیه دانشگاه نیز تصریح کرد: رستوران یاس 2 جنب درب خوابگاه دانشگاه و سالن ویژه خواهران آن جنب خوابگاه علم الهدی تجهیز شده است. برای بهسازی رستوران یاس 2 بخش هایی از آشپزخانه تعمیر و تجهیز شده و امروز آماده بهره برداری است.

گفتنی است معاونت دانشجویی دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه ها ، با دعوت از همه کارکنان اداره امور خوابگاه ها و صرف ناهار ، از زحمات شبانه روزی این حوزه تقدیر و تشکر کرد.  

 
 
 
 

 

تاریخ:
1403/02/25
تعداد بازدید:
435
منبع:
Powered by DorsaPortal