۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

قهرمانی دانشجوی دانشگاه اصفهان در مسابقات پاورلیفتینگ رشته ددلیفت دانشجویان استان

اولین دوره مسابقات دد لیفت دانشجویی استان به میزبانی دانشگاه پیام نور شهرضا برگزار و خشایار فارسی مدان دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان مقام دوم در رده وزنی 105 کیلو با رکورد 250 کیلوگرم را احراز و حکم قهرمانی این دوره را دریافت نمود.

 

اولین دوره مسابقات دد لیفت دانشجویی استان به میزبانی دانشگاه پیام نور شهرضا برگزار و خشایار فارسی مدان دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان مقام دوم در رده وزنی 105  کیلو با رکورد 250 کیلوگرم را احراز و حکم قهرمانی این دوره را دریافت نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews خشایار فارسی مدان دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه، به این مسابقات اعزام و موفق به کسب مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات شد.

 در این دوره 50 ورزشکار در قالب 13 تیم و 9 رده وزنی و یک رده سنی از دانشگاه های استان شرکت نمودند و به نفرات اول تا سوم حکم، مدال و جوایز نفیس و به تیم های برتر کاپ قهرمانی اهدا شد.

این دانشجوی ورزشکار دانشگاه اصفهان تا کنون موفق به کسب مقام های ورزشی فراوانی شده است که بخشی از مقام های برتر  دوره دانشجویی وی به شرح زیر است:

-         اول تیمی و سوم انفرادی رشته پرس سینه و پاورلیفتینگ مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور اراک  

-       کسب مقام  اول مسابقات پاورلیفتینگ رشته راو کلاسیک قهرمانی استان اصفهان در رده سنی جوانان

-       کسب مقام دوم مسابقات ددلیفت کشوری گرامیداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده به میزبانی کاشان

 

 

 

 

تاریخ:
1400/08/10
تعداد بازدید:
883
منبع:
Powered by DorsaPortal