۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

دیدار دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی با هیات رییسه دانشگاه اصفهان

دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی روز دوشنبه 13 اردیبهشت سال جاری با حضور در محل تالار دکتر رزمجو با هیات رییسه دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

 

دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی روز دوشنبه 13 اردیبهشت سال جاری با حضور در محل تالار دکتر رزمجو با هیات رییسه دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وب سایت خبریuinews دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور در سیصد و یکمین جلسه هیات رییسه دانشگاه ، ضمن دیدار و گفتگو با هیات رییسه، مطالبات و مسائل مبتلابه دانشجویان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی را با هیات رئیسه در میان گذاشته و توضیحات مسئولین دانشگاه را شنیدند.

در این جلسه ابتدا هریک از نمایندگان تشکل های دانشجویی دیدگاه های خود نسبت به مسائل مختلف دانشگاه را بیان و سوالاتی را مطرح کردند. پس از آن، دکتر طالبی رییس  دانشگاه با ذکر توضیحات کلی توضیحات در جزئیات را بعهده مسئولین هربخش واگذار کردند. در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفر شانظری معاون فرهنگی، دکتر میرخانی معاون اداری و مالی، دکتر یوسف شاقول معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر رکنی زاده معاون پژوهشی و فناوری، دکتر مرتضی حاج حسینی معاون دانشجویی، ضمن ادای توضیحات حوزه مسئولیت خود به تبیین شرایط دانشگاه در آن حوزه و پاسخگویی به سوالات و دغدغه های دانشجویان پرداختند.

دکتر طالبی رییس دانشگاه ضمن بیان توضیحات تکمیلی به مطالب مطروحه از سوی تشکل های دانشجویی بر حفظ ارتباط تشکل ها با مسئولین دانشگاه تاکید و این مهم را گامی موثر در راستای درک متقابل طرفین قلمداد نمود.

در همین ارتباط رییس دانشگاه برگزاری جلسه های اختصاصی در حوزه های مختلفی مانند پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجرایی با حضور مسئولین هر حوزه و تشکل های دانشگاه را پیشنهاد و تصریح نمود: برگزاری این جلسه ها نه تنها باعث افزایش آگاهی هیات رییسه از مسائل مبتلا به بدنه دانشجویی می شود بلکه  تشکل ها نیز از ظرفیت ها و فعالیت های دانشگاه آگاه می شوند و این هم افزایی و آگاهی متقابل در بهبود شرایط موجود بسیار موثر و کاربردی خواهد بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/02/14
تعداد بازدید:
1344
منبع:
Powered by DorsaPortal