۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور

جلسه مشترک شهرداری شهرضا با هیات رییسه و اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی شهرضا برگزار گردید

.

صبح روز یکشنبه 27 خردادماه جلسه هم اندیشی بین شهرداری و دانشگاه در راستای تعاملات هرچه بیشتر و حل چالش ها و مشکلات شهری و دانشگاهی با حضور شهردار، نایب رئیس شورا اسلامی شهر شهرضا، مسئول حمل و نقل عمومی شهری و رئیس، معاونین و برخی از اعضای هیات علمی و یاوران علمی مرکز آموزش عالی شهرضا در سالن ابوریحان مرکز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی شهرضا؛ در ابتدای جلسه دکتر عبدی رئیس مرکز بر استفاده از ظرفیت اعضای هیات این مرکز جهت حل مشکلات شهری تاکید کرد و خواستار تعامل دو طرفه شهرداری و دانشگاه جهت حل مسائل شهرستان در غالب طرح پژوهشی و فرصت مطالعاتی در جامعه شد
دکتر عبدی در ادامه گفت : این جلسات و تعاملات باعث خواهد شد دانشگاهیان حس کنند عضوی از شهر هستند که در فعال شدن مسئولیت اجتماعی دانشگاهیان موثر است و دانشگاه با ظرفیت اعضای هیات علمی و دانشجویان فارغ التحصیل می تواند در پروژهای شهرداری مشارکت داشته باشند.
در ادامه جلسه شهردار شهرضا با اشاره بر پشتیبانی علمی قوی دانشگاه اصفهان از مرکز آموزش عالی خواستار تعاملات هرچه بیشتر دانشگاه با شهرداری در موضوعات عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی و... شد.
دکتر شهبازی بر حل مشکلات این مرکز دانشگاهی با توجه به نیازهای عمرانی، فرهنگی و رفاهی تاکید کرد و از اعضای هیات علمی مرکز خواست طرح ها و پیشنهادهای اجرایی خود را در قالب طرح های پژوهشی به شهرداری ارائه دهند.
شهردار شهرضا عنوان کرد: مدیریت شهری می بایست تابع مراکز دانشگاهی جهت حل مشکلات و برنامه های آینده شهر باشد و نیاز شهرداری با حضور و ارتباط اعضای هیات علمی و دانشگاهیان با مدیران شهری برطرف خواهد شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا در این جلسه بر کمک همه جانبه به مراکز دانشگاهی شهر بعنوان برند شهرضا تاکید کرد و خواستار حفظ سهم دانشگاهیان بعنوان شهروند شهرضا از بودجه شهرداری در زمینه رفاهی، حمل و نقل و ... شد.
شایان ذکر است در این جلسه آقایان دکتر باقری، دکتر طباطبایی، دکتر شمس، دکتر امیریون، دکتر قربانی، دکتر رئیسی، مدنی و مهندس همسایگان در حوزه های آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی اجتماعی و دانشجویی، فناوری اطلاعات، برق و انرژی، بهینه سازی و عمرانی نظرات و راهکارها و طرح های پژوهشی خود در راستای حل مشکلات شهری به شهردار شهرضا ارائه دادند و خواستار توجه هر چه بیشتر مدیریت شهری به مرکز آموزش عالی شهرضا شدند.
  


















 
تاریخ:
1403/03/27
تعداد بازدید:
187
منبع:
Powered by DorsaPortal