۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

دفتر مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC ) در مرکز آموزش عالی شهرضا افتتاح شد

.

صبح روز یکشنبه 20 خردادماه 1403 با حضور فرماندار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و مسئولین دانشگاه دفتر مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC ) در مرکز آموزش عالی شهرضا افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی شهرضا؛ در ابتدای این آیین دکتر عبدی رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دفتر گفت : آینده دانشگاهها به سمت دانشگاههای نسل چهارم و پنجم سوق داده خواهد شد و برای رسیدن به چنین دانشگاههایی باید بخشی از آموزش دانشجویان متناسب با اشتغال در صنایع انجام شود و این مهم در نقشه تحولی وزارت علوم پیش بینی شده است که در سال های آتی در برنامه درسی دانشجویان لحاظ خواهد شد.
دکتر عبدی تصریح کرد: راهبرد هوشمندانه سازمان فنی و حرفه ای با مشارکت دانشگاهها را می توان مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC ) برشمرد که شرایطی را برای اشنایی دانشجویان با حرفه ها و تخصص های خاص با ارائه مدارک بین المللی در نظر دارد و دانشجویان و مردم شهر از این موهبت بهره مند خواهند شد.
شایان ذکر است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و مرکز آموزش عالی شهرضا به امضا رسید و دفتر مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) توسط مسئولین افتتاح شد.
  

































تاریخ:
1403/03/20
تعداد بازدید:
110
منبع:
Powered by DorsaPortal