۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

دانشگاه تهران بر سکوی قهرمانی بسکتبال المپیاد دانشجویان

.

مسئول انجمن بسکتبال وزارت علوم درباره دانشگاه تهران، مازندران و شهید بهشتی را به ترتیب 3 مقام نخست رقابت‌های بسکتبال شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر اعلام کرد.
محمدرضا مرادی، پس از پایان رقابت‌های بسکتبال المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی المپیاد، اظهار کرد: رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با حضور 14 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن نیلفروشان دانشگاه اصفهان از 18 تا 23 مرداد ماه برگزار شد که با توجه به حضور بازیکنان لیگ و ملی سطح کیفی مناسبی داشت و همان نتیجه المپیاد قبل تکرار شد.
وی افزود: سطح داوری مسابقات مطلوب بود و 14 داور قضاوت این رقابت‌ها را برعهده داشتند که 8 داور از شهر اصفهان بودند. عمده داوران مدارک ملی و بین‌المللی داشتند.
مسئول انجمن بسکتبال وزارت علوم خاطر نشان کرد: 29 مسابقه در طول 6 روز برگزار شد که در نهایت دانشگاه تهران برابر دانشگاه مازندران به پیروزی رسید و قهرمان شد. مازندران نایب قهرمان و دانشگاه شهید بهشتی نیز سوم شد.
مرادی شرایط میزبانی دانشگاه اصفهان را خوب ارزیابی کرد و ضمن تشکر از تمام مسئولان یادآور شد: امیدوارم در دوره‌های بعدی باز هم دانشگاه اصفهان میزبان المپیاد به ویژه در رشته بسکتبال باشد
تاریخ:
1403/05/25
تعداد بازدید:
19
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal