۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
رئیس دانشگاه اصفهان گفت:توانستیم سالن‌های ورزشگاه ولایت را با ظرفیتی بی‌نظیر پس از 13 سال به بهره‌برداری برسانیم. اعلام می‌کنم آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویی را داریم.

رئیس دانشگاه اصفهان: دانشگاه اصفهان آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویان را دارد

.

دکتر حسین هرسیج در آیین اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات کشور که با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم علیدوست، مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان، امیر کرمی، ارشد نظامی استان اصفهان در محل سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها میزبان حدود 4 هزار نفر بودیم که افزایش شادابی، نشاط و شناسایی استعدادهای جدید از ویژگی‌های بارز این المپیاد بود. همچنین رشد 4 رشته‌ای از 12 رشته به 16 تا از ویژگیهای خوب این دور المپیاد بود.
وی افزود: اکثر سالن‌های این رقابت‌ها متعلق به خود دانشگاه اصفهان بود که نشان از ظرفیت بالای این دانشگاه دارد.
رئیس دانشگاه اصفهان یادآور شد: با همت و کمک‌هایی که شد توانستیم سالن‌های ورزشگاه ولایت را با ظرفیتی بی‌نظیر پس از 13 سال به بهره‌برداری برسانیم. اعلام می‌کنم آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویی را داریم.
دکتر هرسیج تاکید کرد: از لحاظ کیفی نیز مشارکت ورزشکاران دانشجو قهرمان در سطح ملی در این مسابقات بر کیفیت رقابت‌ها افزود.
او در پایان در خصوص نتایج المپیاد شانزدهم توضیح داد: دانشگاه تهران هم در بخش پسران هم دختران به عنوان قهرمانی رسید. دانشگاه اصفهان نیز بر سکوی نایب قهرمانی پسران ایستاد. دانشگاه فردوسی نیز بر سکوی سوم ایستاد.
تاریخ:
1403/05/25
تعداد بازدید:
15
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal