۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

شانزدهمین المپیاد دانشجویان پسر به ایستگاه پایانی رسید

.

آیین اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی کشور با ارایه گزارش و اهدا کاپ‌ها برگزار شد.


اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات کشور با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان،دکتر ابراهیم علیدوست، مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکترحسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان، سردار امیر کرمی، ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در محل سالن همایش های پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد.
در این دور رقابت‌ها حدود 2 هزار ورزشکار از 120 مرکز آموزشی در 16 رشته حضور یافتند.
این آیین در ابتدا با قرائت آیات قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری اسلامی و برافراشتن پرچم آغاز شد. سپس دکتر حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان ضمن تشکر از تیم‌های حاضر، از آمادگی دانشگاه اصفهان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویی با توجه به ظرفیت‌های موجود و افتتاح مجموعه ورزشی ولایت خبر داد.
در برنامه بعد، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به پتانسیل‌های بالای دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه میزبان که رویدادی به این وسعت را برگزار کردند، گفت: زیرساخت‌های ورزشی خوبی در دانشگاه‌ها هست، اما ورزش پابه‌پای این زیرساخت‌ها پیش نرفته‌است.
در ادامه گروه شهدای خرزوق با نوای نام حضرت علی (ع) نمایشی از ورزش باستانی را برای حضار اجرا کردند‌.
در ادامه دکتر ابراهیم علیدوست، مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تلاش 10 ماهه برای برگزاری المپیاد و میزبانی خوب دانشگاه اصفهان تقدیر کرد.
در بخش‌های پایینی پرچم میزبان بعدی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها به دانشگاه شاهرود اهدا شد.
در نهایت تیم‌ها به ترتیب مقام‌ها و عناوین روی صحنه آمده و با گرفتن جام بر سکو ایستادند که دانشگاه تهران کاپ قهرمانی، دانشگاه اصفهان نایب قهرمانی و فردوسی مشهد مقام سوم را بالای سر بردند.
تاریخ:
1403/05/25
تعداد بازدید:
141
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal