۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

ضرورت رقابت ورزشی سالم و مهیج، مبتنی بر ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور

.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان بر ضرورت رقابت ورزشی سالم و مهیج مبتنی بر ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور تاکید کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی المپیاد، دکتر مریم سعیدیان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان ضمن تبیین،فعالیت های فرهنگی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور که از 16 تا 24 مرداد به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است تصریح کرد: اهداف فرهنگی محقق شده در این المپیاد، شامل ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امیدآفرینی در میان دانشجویان ورزشکار، مسئولین و سرپرستان تیم‌های مختلف ورزشی است که علاوه بر این، آشنایی آنها با مکان‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و مذهبی شهر اصفهان از دیگر اهداف محقق شده این المپیاد نیز می باشد.

🔹معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه به تبیین برنامه های فوق برنامه فرهنگی در کنار مسابقات ورزشی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پرداخت و گفت: حضور خادمان حرم رضوی به همراه پرچم گنبد حضرت ثامن‌الحجج در روز افتتاحیه از برنامه های فرهنگی بود که با استقبال بی‌نظیر مسئولین و دانشجویان همراه شد، همچنین برنامه‌ریزی جهت بازدید از مکان‌های تاریخی شهر اصفهان از جمله مجموعه میدان امام، تخت فولاد، 33 پل، پل خواجو، کلیسای وانک 40 ستون، عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله با هماهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی بصورت رایگان نیز انجام شد.

🔹وی افزود: برنامه‌ریزی بازدید از مکان‌های تفریحی از جمله پارک صفه، مجموعه گردشگری ناژوان و سیتی سنتر. آکواریوم، باغ پرندگان و خزندگان نیز با هماهنگی معاونت اداری مالی با 50 درصد تخفیف از دیگر برنامه های فرهنگی این المپیاد بود.

🔸دکتر سعیدیان تصریح کرد: پیاده‌روی از 33 پل تا چهار باغ در 2 شب برای دو گروه از ورزشکاران به نحو بسیار مطلوب برگزار و مورد استقبال قرار گرفت و در تمامی برنامه‌های فوق برنامه ، فردی متخصص به عنوان لیدر و راهنمای گردشگری، کارشناسان حوزه فرهنگی اجتماعی و شرکت‌کنندگان را همراهی می کرد.

🔹معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان در پایان یادآور شد: طراحی، چاپ و نصب بنرها و فضاسازی در سطح دانشگاه، خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی داخل و خارج دانشگاه و همچنین همکاری موثر در مراسم افتتاحیه، اختتامیه و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف مرتبط با المپیاد فرهنگی ورزشی در تالار شهید آوینی از دیگر فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه اصفهان بود که مورد رضایت و استقبال ورزشکاران و سرپرستان تیم های ورزشی قرار گرفت.
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/05/23
تعداد بازدید:
47
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal