۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

قهرمانی سمنان در بدمینتون المپیاد دانشجویان کشور

.

مسئول انجمن بدمینتون وزارت علوم گفت: تیم دانشگاه سمنان در مسابقات بدمینتون شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به مقام قهرمانی دست یافت.
شهرام آهنجان، پس از پایان رقابت‌های بدمینتون المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی المپیاد، اظهار کرد: رقابت‌های بدمینتون شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی اصفهان با حضور 116 نفر از جمله 86 ورزشکار و 30 سرپرست با قهرمانی تیم دانشگاه سمنان به پایان رسید.
او ادامه داد: پس از سمنان، دانشگاه قم دوم شد و تیم‌های دانشگاه شیراز و باهنر کرمان به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات دو نفره، محمد چهارمالی و هرمز آهوی زرین از دانشگاه شیراز اول شدند، محمد معین کشاورز و مجتبی زارعی دانشگاه قم در رده دوم قرار گرفتند و سجاد تدین و ابوالفضل طهماسبی از باهنر کرمان و محمد جواد غریب و علی اصغر صابریان از دانشگاه تهران به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
مسئول انجمن بدمینتون تصریح کرد: در بخش انفرادی مهدی رضایی از دانشگاه شهید بهشتی در جایگاه نخست ایستاد، مهدی انصاری از دانشگاه خوارزمی دوم شد، متین مقیمی از دانشگاه سمنان و آراد بحری از دانشگاه امیر کبیر به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.
آهنجان در خصوص این مسابقات یادآور شد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و بازیکنان در رنک کشوری قرار دارند، ملی‌پوشان خوبی در رقابت‌ها حضور دارند که سطح مسابقات را افزایش دادند.
وی افزود: اصفهان همیشه به مهمان‌نوازی معروف بوده است، طبق معمول میزبانی بسیار خوبی را شاهد بودیم، تمام امکانات از نظر فنی و سایر موارد فراهم است و همه چیز به بهترین شکل پیش می‌رود.
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/05/22
تعداد بازدید:
77
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal