۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

دانشگاه زند شیراز، قهرمان رقابت‌های تیمی تنیس روی میز

.

مسئول انجمن تنیس روی میز وزارت علوم گفت: مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی شانزدهم در 3 بخش تیمی، دوبل و انفرادی برگزار شد که در نهایت در بخش تیمی دانشگاه زند شیراز بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه رازی کرمانشاه در رده دوم و دانشگاه ملی مهارت گیلان و شهید رجایی تهران عنوان سوم مشترک تیمی را کسب کردند.
هادی میری، پس از پایان رقابت‌های تنیس روی میز در المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی المپیاد، ضمن تشکر از میزبانی بسیار خوب دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: کادر داوری این مسابقات جز داوران خوب ملی و بین‌المللی بودند که استفاده از این داوران بر کیفیت رقابت‌ها افزود.
او در خصوص نتایج این رقابت‌ها افزود: این مسابقات در 3 بخش تیمی (11تیم)، دوبل(27 تیم) و انفرادی(78 ورزشکار) برگزار شد که پس از ورود تیم‌ها و جلسه فنی و قرعه‌کشی، از صبح 17 ام به طور رسمی رقابت‌ها در سالن عدل دانشگاه اصفهان آغاز شد.در بخش تیمی دانشگاه زند شیراز بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه رازی کرمانشاه در رده دوم و دانشگاه ملی مهارت گیلان و شهید رجایی تهران عنوان سوم مشترک تیمی را کسب کردند.
مسئول انجمن تنیس روی میز ادامه داد: در بخش دوبل نمایندگان دانشگاه تهران بر رده‌های اول و دوم ایستادند. سوم مشترک نیز به نام دانشگاه زند شیراز ثبت شد. در بخش انفرادی نیز نماینده دانشگاه گنبد کاووس بر جایگاه نخست، نماینده دانشگاه زند شیراز بر رده دوم و نمایندگان دانشگاه تهران و شیراز سوم مشترک شدند.
میری همچنین درباره کیفیت کمی و فنی این رقابت‌ها، توضیح داد: سطح مسابقات بسیار خوب و در سطح اول کشور بود و بازیکنان شاخص و باکیفیتی که قبلا و اکنون عضو تیم ملی هستند در آن حضور داشتند که در افزایش سطح کیفی تاثیرگذار بود.
او در پایان یادآور شد: همکاران ما در دانشگاه اصفهان تمام تلاش خود را کرده بودند و در 5 میز با نور کامل و میزبانی خوب انجام شد. از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/05/21
تعداد بازدید:
62
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal