۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
.

دانشگاه تهران بر سکوی نخست دو و میدانی ایستاد

.

مسئول انجمن دوومیدانی وزارت علوم تیم های دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه محقق اردبیلی را به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دور از رقابت‌های المپیاد دانشجویان پسر اعلام کرد.
روح‌الله دائی، در گفت‌وگو با روابط عمومی المپیاد، در خصوص رقابت‌های دوومیدانی شانزدهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها، اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی در تمام 22 ماده به جز ماراتن و امدادی میکس تقریبا به همان شکلی که در المپیک است، برگزار شد و ورزشکاران شاخص زیادی در این مسابقات حضور داشتند که سبب شد کیفیت و سطح فنی بالایی داشته باشیم.
او ادامه داد: آقایان زمان‌پور از دانشگاه بوعلی، عباس‌پور از دانشگاه فردوسی، فلاح از دانشگاه تهران، چرخی از دانشگاه علمی کاربردی و شاه‌ملکی از دانشگاه ملی مهارت از بازیکنان شاخص و ملی این مسابقات بودند که سطح رقابت‌ها را بالاتر برده بودند.
مسئول انجمن دوومیدانی در خصوص استقبال از این رشته در شانزدهمین المپیاد ورزشی تصریح کرد: در تمام مواد به جز پرش با نیزه حداقل 8 نفر شرکت‌کننده داشتیم، در ماده 400 متر 34 ورزشکار و در 100 متر، 32 ورزشکار با هم رقابت کردند و هر ورزشگاه در دو ماده انفرادی و تیمی می‌توانست حضور یابد. همین امر سبب شد آمار نفرات بیشتر شود.
دائی چالش اصلی دوومیدانی در شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر را تجهیزات دانست و گفت: پیست مجموعه انقلاب نیاز به ترمیم داشت که این کار با همت دانشگاه اصفهان و همکاری سازمان دانشجویان انجام شد.
او در پایان تیم های دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه محقق اردبیلی را به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دور از رقابت‌های المپیاد دانشجویان پسر اعلام کرد.
تاریخ:
1403/05/20
تعداد بازدید:
80
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان هزار جریب - دانشگاه اصفهان -
تلفن: 03137932640   
 
Powered by DorsaPortal