۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير

گزارشی از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت 1403)

خرید مجازی بیش از 1700 عنوان کتاب از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت ماه 1403)

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان از طریق سامانه فروش مجازی به آدرس https://book.icfi.ir سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) اقدام به خرید بالغ بر 1700 عنوان کتاب نمود.
یارانه خرید کتاب فقط در بخش مجازی نمایشگاه قابل استفاده بود و امکان درخواست خرید کتاب از طریق نرم افزار کتابخانه برای کلیه کاربران کتابخانه های دانشگاه اصفهان فراهم شد.
یارانه اعتباری خرید کتاب از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (16 اردیبهشت‌ماه 1403) به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور تخصیص داده شد.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار شد.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب700 هزار تومان بود که از این مقدار420 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 280هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 800هزار تومان که از این مقدار معادل 400 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 400 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
امکان استفاده از یارانه در بخش مجازی نمایشگاه یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده بود و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا کرد.
برای دریافت این یارانه درهنگام درخواست نیازی به واریز وجه نبود و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر گردید.
 
 
لیست کتابهای خریداری شده برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و نیز کتابخانه های اقماری دانشگاه اصفهان به شرح ذیل می باشد:
 
 
 
تاریخ:
1403/04/12
تعداد بازدید:
119
منبع:
Powered by DorsaPortal