۱۴۰۳ شنبه ۱ دي
-

مبانی و اصول بازاریابی ورزشی از تئوری تا عمل

مبانی و اصول بازاریابی ورزشی از تئوری تا عمل

مبانی و اصول بازاریابی ورزشی از تئوری تا عمل

تالیف: دکتر محمدسلطان حسینی و دکتر محسن وحدانی

انتشارات:دانشگاه اصفهان


توصیف مختصری از کتاب
در کتاب حاضر تلاش شده است ادراک اولیۀ قابل قبولی از مفاهیم مرتبط با بازاریابی ورزشی، فرایند برنامۀ راهبردی در بازاریابی، پژوهش‌های مرتبط با بازاریابی ورزشی، سیر تکاملی آمیختۀ بازاریابی و انواع مدل‌ها و الگوهای ارائه‏ شده در زمینۀ آمیختۀ بازاریابی، مؤلفه‌های اصلی آمیختۀ بازاریابی شامل محصول، ترویج، قیمت و مکان، کیفیت خدمات ورزشی و الگوهای ارزیابی کیفیت با تأکید بر مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD)، رفتار مصرف‌کننده، حمایت مالی، مفهوم برند و ابعاد مختلف آن، تحولات فناوری در عرصۀ ورزش و بازاریابی دیجیتال و ابزارهای مرتبط با آن را در مخاطبان ایجاد کند.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه اصفهان به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند

فهرست سرفصل های کتاب
 
تاریخ:
1403/08/07
تعداد بازدید:
318
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal