۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر

سهم کلیدی و ممتاز دانشگاهیان در کسب اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور

رئیس دانشگاه اصفهان در نشست خبری جشنواره دانشگاهی حرکت، ضمن اشاره به عملیات غرورآفرین،وعده صادق2، تصریح کرد: دانشجویان باید به خود ببالند و افتخار کنند زیرا دانشگاهیان سهم کلیدی و ممتازی در کسب اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور دارند.

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان، با تاکید بر سهم دانشجویان در کسب اقتدار کشور اظهار داشت: اقتدار این است که با تدبیر و کمترین هزینه، بیشترین سود که قدرت بازدارندگی است را به کشور برسانیم و نقش دانشجویان و استادان در این زمینه، بسیارکلیدی و ممتاز است.

دکتر هرسیج با تاکید بر دو برنامه راهبردی دانشگاه اصفهان مبتنی بر جامعه محوری و تمدن سازی تصریح کرد:اجرا و عملیاتی شدن این دو برنامه راهبردی، از بدو مسئولیت اینجانب در همه حوزه های دانشگاه به ویزه حوزه فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت. دانشجویان باید فعالیت های فرهنگی خود را معطوف به مسائل جامعه کنند و در بخش تمدن سازی نیز به تقویت هویت ایرانی و اسلامی خود بپردازند.

دکتر هرسیج با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی و علمی دانشجویان درواقع متمم امور آموزشی و پژوهشی است تصریح کرد: امیدواریم عزیزان دانشجو که آینده کشور در اختیار آن ها است به خصوص دانشجویانی که در کارهای علمی و فرهنگی فعال هستند، پیشتاز پذیرش تکنولوژی های جدید و مدرن و انشاالله استفاده از این ابزار برای افزایش اقتدار کشور باشند.  

رئیس دانشگاه در ادامه ضمن تشکر از معاونت فرهنگی دانشگاه که کارهای بزرگی انجام داده اند تصریح کرد: مدیران دانشگاهی باید، علاوه بر ظرفیت سازی از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده کنند.

گفتنی است، در این نشست که روز چهارشنبه 11 مهر 1403 در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، از پوستر سه رویداد «جشنواره دانشگاهی حرکت»، «رویداد خلاق باش» و «رقابت کرسی‌های آزاداندیشی» که امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، رونمایی شد.

 

 
 
 
تاریخ:
1403/07/12
تعداد بازدید:
12
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal