۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر

جشنواره حرکت با هدف رقابت دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاه اصفهان برگزار می شود

خانم دکتر سعیدیان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان در نشست خبری برنامه جشنواره حرکت و رونمایی از پوستر جشنواره حرکت، رویداد خلاق باش و کرسی های آزاد اندیشی، تصریح کرد: جشنواره حرکت با هدف رقابت دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاه اصفهان در شهریور ماه 1403 در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی آغاز و بخش نمایشگاهی نیز از روز دوشنبه 23 لغایت روز چهارشنبه 25 مهرماه در محل قدیم رستوران یاس برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر سعیدیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان و دبیر کل جشنواره دانشگاهی حرکت در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: جشنواره دانشگاهی حرکت پیش رویداد هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت است که در آذرماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه افزود: جشنواره حرکت ویژه انجمن های علمی همه ساله و با تأکید بر هم افزایی، نمایش ایده های خلاق، ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن ها و تشویق و ترغیب دانشجویان به عضویت و فعالیت در انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد.

خانم دکتر سعیدیان تصریح کرد: نظر به اینکه انجمن های علمی دانشجویی بزرگترین تشکل دانشجویی فعال در زمینه علمی در کشور است؛ مهمترین فعالیتش آموزش، تمرین کار گروهی، کسب مهارتهای اجرایی، آمادگی برای حضور در جامعه و ارتباط با صنعت می باشد؛ جشنواره حرکت که رویدادی برای رقابت وعرضه دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در قالب فعالیت های گروهی انجمن های علمیست، با سیاست گذاری و برنامه ریزی وزارت علوم ( اداره کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی) و همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف رقابت دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاه اصفهان در شهریور ماه 1403 در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی آغاز شد .بخش رقابتی از شهریور ماه آغاز شده و پس از برگزاری کارگاه توجیهی ویژه دبیران و جلسات پیگیری و توجیهی متعدد تقریبا به تعداد برنامه های برگزار شده اثر دریافتی خواهیم داشت و داوری و پایش ابتدایی توسط کمیته علمی انجام میشود.‌بخش نمایشگاهی از روز دوشنبه 23 لغایت روز چهارشنبه 25 مهرماه در محل قدیم رستوران یاس برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه عصر روز 25 مهر با حضور مسئولین دانشگاهی و وزارتی همراه با تقدیر از برگزیدگان دانشگاهی برگزار می گردد.

وی تصریح کرد، جامعه مخاطبین ما دانشجویان، اساتید هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه اصفهان هستند

گفتنی است خانم دکتر سعیدیان دبیر کل جشنواره، دکتر رضا رمضانی دبیر علمی، دکتر میثم دیباجی، دکتر امیر قمرانی، دکتر زهرا جان نثاری، محمد کمالی، علی نعمان، آرش داراب زاده، نفیسه سادات خدابین فرد کمیته علمی جشنواره و آقای نوید شهنام  دبیر اجرائی جشنواره هستند.

در این نشست از پوستر سه رویداد «جشنواره دانشگاهی حرکت»، «رویداد خلاق باش» و «رقابت کرسی‌های آزاداندیشی» که امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، رونمایی شد.

 

تاریخ:
1403/07/12
تعداد بازدید:
9
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal