۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور

نشست هم اندیشی اعضای بسیج استادان دانشگاه اصفهان با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس و مسئول بسیج استادان استان

نشست اعضای بسیج استادان دانشگاه اصفهان با حضور دکتر بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس و دکتر باقری مسئول بسیج استادان استان اصفهان، در سالن شهید فخری زاده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، در این نشست، دکتر نصرمسئول بسیج استادان دانشگاه اصفهان، ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه بویژه مهمانان دکتر بانکی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر باقری مسئول بسیج استادان استان اصفهان، به دو دستور جلسه اشاره و تصریح کرد: در نشست امروز ابتدا به تبیین ایین نامه جدید بسیج استادان دانشگاهها که اخیرا به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسیده و ابلاغ شده است ودر ادامه به مساله رای گیری در خصوص وزاری محترم در مجلس پرداخته می شود

شایان ذکر است،  دکتر باقری گزارشی از نشست مسئولان بسیج استادان دانشگاههای کشور که اخیرا در مشهد مقدس یر گزار شد ارایه  و به بندهایی از آیین نامه اخیر بسیج استادان من جمله ماده 7 اشاره کرد که مسئولان بسیج دانشگاهها عضو شورای دانشگاه و هیات اجرایی جذب و کمسیون ماده 1 هستند.

دکتر بانکی پور نیز به روند تصویب آیین نامه مذکور در شورای اسلامی سازی دانشگاهها و سپس شورای انقلاب فرهنگی اشاره و اظهار کرد: باید راهکار های اجرایی شدن این آیین نامه را پیگری کرد .

وی گزارشی از روند حضور وزیران پیشنهادی در کمسیون ها و نحوه رای گیری را مطرح  و به پرسش های حاضرین پاسخ داد و در پایان گزارشی از ثمرات و موفقیت های طرح جوانی جمعیت را ارایه کرد.

گفتنی است این نشست روز شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 12:30 الی 14:30 در محل سالن شهید فخری زاده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 
 
تاریخ:
1403/06/11
تعداد بازدید:
24
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal