۱۴۰۳ شنبه ۲۷ مرداد

پیام دبیر کل اجرایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

دکتر مهدی کارگرفرد دبیر کل اجرایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با صدور پیامی از همه افرادی که در امر برگزاری این رویداد بزرگ نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر کارگر فرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق حاصل شد تا شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور را به میزبانی دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز اصفهان برگزار کنیم. بدیهی است برگزاری هر رویدادی با این مقیاس وسیع با قصورات و نقص هایی همراه است که امیدوارم میهمانان عزیز آن ها را بر ما ببخشند.

در ابتدای امر از حسن اعتماد برادران ارجمندم جناب آقای دکتر داداش پور، جناب آقای دکتر هرسیج، جناب آقای دکتر علیدوست که وظیفه دبیر کلی این رویداد بزرگ و ملی را به بنده محول کردند، سپاسگزارم. از ریاست محترم دانشگاه اصفهان جناب آقای دکتر هرسیج که از ابتدای المپیاد حامی و پشتیبان اینجانب و المپیاد بودند، تقدیر و تشکر می کنم. از همکاران گرانقدرم در اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مسئولین و دییران محترم انجمن های ورزشی، مدیران محترم تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور، داوران محترم رشته های ورزشی مختلف کشور و روسای هیات های ورزشی استان که بخش فنی این رویداد بزرگ و ملی را هدایت کردند، صمیمانه سپاسگزارم. از همکاران گرانقدرم در حوزه های معاونت های دانشجویی، فرهنگی، آموزشی، مالی و اداری، دانشکده علوم ورزشی و اداره تربیت بدنی دانشگاه اصفهان که شبانه روزی در این رویداد عظیم همراهی کردند، تقدیر و تشکر می کنم. از دانشجویان عزیز داوطلب که بدون منت در بخش های مختلف المپیاد تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم. از کلیه همکاران محترم دانشگاه اصفهان که کمیته های مختلف ستاد برگزاری، پذیرش، روابط عمومی، امور رسانه ای، دبیرخانه المپباد، فرهنگی، امور مالی، خدمات، پشتیبانی، تدارکات، تغذیه، اسکان، فاوا، نقلیه، ارزیابی و پژوهش، افتتاحیه و اختتامیه را راهبری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

در نهایت از کلیه ورزشکاران، سرپرستان، مربیان و شرکت کنندگان که در امر برگزاری این رویداد بزرگ نقش ایفا کردند، سپاسگزارم. برای کلیه عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون را مسالت دارم.

دکتر مهدی کارگرفرد

دبیر کل اجرایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

تاریخ:
1403/05/26
تعداد بازدید:
26
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal