۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پیام مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان به مسئولین برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

دکتر ابراهیم علی دوست قهفرخی مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با صدور پیامی از مسئولین برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر ابراهیم علی دوست قهفرخی مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان به شرح زیر است:

 

به نام خداوند جان و خرد

یاد ارواح پاک ورزش کن   خویشتن را بلند ارزش کن

منزل خود بلند ساز اینجا   خویش را ارجمند ساز اینجا

 اوحدی اصفهانی

ورزش و فعالیت های ورزشی امروزه دامنه وسیع و گسترده ای پیدا کرده، طوری که مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان یک پدیده شاخص و پرطرفدار، دارای ابعاد گوناگون اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است. رویدادهای ورزشی علاوه بر نقشی که در تامین سلامت جسم و روان ورزشکاران دارد، زمینه های سرگرمی، انجام تفریحات سالم و پرکردن اوقات فراغت بخش زیادی از جامعه را فراهم می کند. در این میان، ورزش دانشگاه ها یک مقوله بسیار مهم و اثرگذار است زیرا مخاطب آن دانشجویان و نخبگان جامعه هستند

تلاش ما در اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان بر این است تا از طریق برنامه ریزی‌ و برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی با عنوان المپیادهای ورزشی؛ محیطی سالم، پویا و پرانرژی در دانشگاه‌ها فراهم کرده و بستری مناسب برای بهبود و پیشرفت منابع انسانی کشور فراهم کنیم. خداوند متعال را شاکریم که این فرصت را به وجود آورد تا در شهر فرهنگی اصفهان، شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را برگزار کنیم.

شعار این دوره از رقابت ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، حضرت آیت ا... رئیسی، "رفاقت، رقابت، رهرو راه خدمت" انتخاب شده است. امید دارم این المپیاد فصل جدید و خاطره انگیزی را در زندگی ورزشی دانشجویان عزیز کشورمان رقم بزند تا در کنار رقابت های ورزشی و رفاقت های ماندگار، با ارتقای سلامتی و تندرستی در راستای خدمت به جامعه اسلامی، تلاش کنند.

لازم است از زحمات بی دریغ و خالصانه ریاست، معاونین، مدیران و کارکنان محترم دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان که میزبان این رویداد ملی هستند، تقدیر نموده و همچنین از مسئولین انجمن های ورزشی، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران شرکت کننده، داوطلبان و مسئولین کلیه نهادهای مسئول در استان میزبان، تشکر و قدردانی کنم.

 

ابراهیم علی دوست قهفرخی

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان

تاریخ:
1403/05/03
تعداد بازدید:
117
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal