۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير

تاکید رئیس دانشگاه اصفهان بر بی طرفی دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری

چهارمین جلسه هیات نظارت بر انتخابات دانشگاه در چهاردهمین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، روز شنبه 9 تیر 1403 با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون اداری و مالی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه و اعضای هیات نظارت بر انتخابات برگزار و اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات ، سیاست ها و اقدامات دانشگاه در هفته جاری مورد ارزیابی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه اصفهان در این نشست تصریح کرد: با توجه به این که انتخابات ریاست جمهوری ایران به دور دوم کشیده شد، مردم عزیز وشهید پرور کشور روز جمعه 15 تیر 1403با مشارکت حداکثری خود حماسه ای دیگر می آفرینند و با اتحاد و انسجام خود در مقابله با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.

ایشان در ادامه با بیان این که هر کدام از دانشگاهیان دارای شخصیت حقیقی و حقوقی هستند اظهار کرد: در جلسه هیات نطارت بر انتخابات هر کدام از اعضای جلسه به عنوان شخصیت حقوقی ، حق ندارند موضع خود را در مورد نامزدهای انتخاباتی مطرح کنند ولی در جلسه های غیر اداری به عنوان شخصیت حقیقی اجازه اظهار نظر و تبلیغ دارند.

دکتر هرسیج بر سیاست های بی طرفی مدیران دانشگاه به عنوان شخصیت حقوقی تاکید و خواستار مشارکت حداکثری آحاد مردم به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه اصفهان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کشور شد و بر این مهم تاکید کرد.

رئیس دانشگاه با بیان این که مکانیزم های مشارکت باید تغییر کند تصریح کرد: استفاده از رای گیری الکترونیکی، تغییر افکار سنتی به افکار جدید در استفاده از شبکه های مجازی، تبیین به جای تخریب از جمله مواردی است که در افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات می تواند مثمر ثمر باشد.

شایان ذکر است در این نشست خانم دکتر سعیدیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز گزارش مبسوطی از برنامه های تشکل های دانشجویی ، بسیج استادان، بسیج کارکنان، فعالیت های فضای مجازی، محتوی سازی برای فضای مجازی در هفته گذشته ارائه و اظهار امیدواری کرد که دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در هفته پیش رو نیز با درایت و به صورت جدی در دور دوم انتخابات مشارکت فعال داشته باشند .

حجت الاسلام مستاجران نماینده مقام معظم رهبری ، رئیس بسیج کارکنان و سایر اعضای هیات نظارت بر انتخابات نیز بر مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید کردند.

 گفتنی است این نشست روز شنبه 9 تیر 1403 در محل تالار دکتر رزمجو دانشگاه اصفهان برگزار شد

 
تاریخ:
1403/04/09
تعداد بازدید:
225
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal