۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
-

پردازش هیجانی در کلاس درس

پردازش هیجانی در کلاس درس

پردازش هیجانی در کلاس درس

تألیف و ترجمه: اعظم نقوی و محمدرضا عابدی

ناشر : انتشارات دانشگاه اصفهان

توصیف مختصری از کتاب
کتاب پردازش هیجانی بر اساس تجارب نویسندگان از دوره های هم اندیشی اساتید در مورد کاربرد هوش هیجانی در کلاس درس الهام گرفته و با تلفیق تجربه و رویکردهای نظری در زمینه پردازش هیجان به نگارش درآمده است. در این کتاب پایه های لازم برای پردازش هیجان که از دوران کودکی آغاز شده و تا پایان زندگی با فرد همراه هستند معرفی و بررسی می شوند. این پایه ها شامل نظریه ذهن (درک این پدیده که دیگران هم ذهن دارند)، ذهن آگاهی (آگاهی به آنچه درون فرد می گذرد در زمان حال)، هوش (آشناترین مفهوم در کلاس درس)، هیجان (تجارب درونی)، ذهنی سازی (دیدن خود از بیرون و دیدن ذهن دیگران از درون) و مفهوم هوش هیجانی و در نهایت کاربرد هوش هیجانی برای پردازش هیجان در کلاس درس است.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه اصفهان به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند.

فهرست سرفصل های کتاب
تاریخ:
1402/08/08
تعداد بازدید:
1861
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal