۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
آموزش شنا: ارزشیابی و تمرین

آموزش شنا: ارزشیابی و تمرین

مترجمان : دکتر مریم نزاکت الحسینی ؛ دکتر زهره مشکاتی ؛ دکتر رخساره بادامی ؛ دکتر علیرضا زمانی

 

آموزش شنا: ارزشیابی و تمرین

نویسنده : دکتر مریم نزاکت الحسینی، دکتر زهره مشکاتی ،دکتر رخساره بادامی ، دکتر علیرضا زمانی

ناشر : انتشارات دانشگاه اصفهان

توصیف مختصری از کتاب
شنا یک رشته ورزشی بسیار مفید برای کودکان است. در بیشتر اوقات تقسیم‏بندی کودکان برای آموزش شنا بر اساس ردۀ سنی یا مقطع تحصیلی آن ها انجام می‏شود، در صورتی که ممکن است سطح مهارت‏های پایه‏ای کودک برای یادگیری شنا، متناسب با سن او نباشد. ارزشیابی و طراحی تمرین در آموزش شنا و به دنبال آن پیشنهاد دستورالعمل های ویژه برای هر کودک متناسب با سطح رشدی فعالیت آبی او می تواند راه گشا باشد.
کتاب «آموزش شنا (ارزشیابی و تمرین)» بر اساس ارزشیابی سطح کودکان در مهارت‏های آبی و معرفی انواع تمرینات با توجه به سطح هر کودک با هدف تسهیل روند آموزش شنا طراحی شده است. از ویژگی‏های منحصربه فرد دیگر این کتاب طراحی تمرین برای کودکان با نیازهای خاص مثلاً اختلالات رشدی است. بنابراین کتاب حاضر می‏تواند برای تمامی مربیان شنای کودک و افرادی که در زمینۀ فعالیت‏های آبی حتی برای کودکان با نیازهای خاص تلاش می کنند، بسیار کاربردی باشد.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه اصفهان به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند.

فهرست سرفصل های کتاب
 
تاریخ:
1401/02/24
تعداد بازدید:
3319
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal