۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
اعلام پذیرش های ثبت شده در پرتال سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور (پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان )
پیرو چهار فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه اصفهان برای سال تحصیلی 1404-1403 (دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و شیوه های عادی و استادمحور)، لیست پذیرش های ثبت شده در پرتال سازمان ملی سنجش و ارزیابی نظام آموزش کشور به شرح لینک زیر اعلام می گردد. دفتر استعدادهای درخشان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، موارد مهم زیر را به اطلاع می رساند:
1- پذیرش های ثبت شده به صورت اولیه است و این پذیرش ها پس از تایید سازمان ملی سنجش، نهایی خواهد شد.
2- پس از تایید سازمان ملی سنجش و نهایی شدن پذیرش ها در مهرماه، زمان و شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان، در پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد. افراد پذیرفته شده باید مطابق با اطلاعیه­ ای که منتشر خواهد شد، نسبت به انجام ثبت نام در موعد مقرر اقدام نمایند.
3- نام و مشخصات پذیرفته شدگان برای دانشکده ها و گروه های آموزشی، اداره امور خوابگاهها و اداره تغذیه، اداره حراست و انتظامات (برای ورود و خروج) ارسال شده است. بنابراین افراد پذیرفته شده می توانند از اول مهرماه برای شرکت در کلاس­ها، دریافت خوابگاه، تغذیه و غیر به دانشکده­ ها و ادارات مربوطه مراجعه نمایند.
4- افراد پذیرفته شده باید از اول مهرماه در کلاس های درس شرکت نمایند. برای اطلاع از برنامه هفتگی هر رشته، به گروه های آموزشی مربوطه مراجعه نمایید.
5- پذیرش افرادی که تا تاریخ 31 / 6 / 1403 از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشوند، لغو خواهد شد.
6- درصورت وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فردی و یا رشته پذیرش شده، در اسرع وقت موضوع را به پست الکترونیکی دفتر استعدادهای درخشان به آدرس estedad@dean.ui.ac.ir ارسال نمایید.
 
 
 
تاریخ:
1403/06/28
تعداد بازدید:
662
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal