۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
نتیجه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان 1403
پیرو فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان برای سال تحصیلی 1404-1403 و بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان توسط گروه های آموزشی، نتیجه اولیه پذیرش مطابق با لینک زیر اعلام می گردد. دفتر استعدادهای درخشان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، موارد مهم زیر را به اطلاع می رساند:
1- نتیجه پذیرش به صورت اولیه و غیرقطعی است و پذیرش اولیه در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی کند. بدیهی است قطعی شدن پذیرش منوط به تایید نهایی پذیرش توسط سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی دانشجویان ضروری است.
2- پذیرفته شدگان در صورت قبولی در یک دانشگاه دیگر (چه از طریق کنکور یا از طریق پذیرش بدون آزمون) و تمایل به انصراف از پذیرش در دانشگاه اصفهان، حداکثر تا 48 ساعت بعد از اعلام نتیجه کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش، فرم انصراف را طبق دستورالعمل ذکر شده در فرم تکمیل و از طریق آدرس ایمیل متقاضی که در زمان ثبت نام در سامانه گلستان درج شده، به آدرس ایمیل estedad@dean.ui.ac.ir ارسال و تاییدیه وصول ایمیل دریافت نمایید. تمام عواقب ناشی از عدم انصراف در زمان مقرر به عهده شخص متقاضی است و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه اصفهان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
3- افراد پذیرفته شده ای که قصد انصراف ندارند و تمایل دارند اطلاعات آن­ها زودتر ثبت شود، یک ایمیل با عنوان "درخواست ثبت اطلاعات پذیرش در پرتال سازمان سنجش" به آدرس estedad@dean.ui.ac.ir ارسال نمایند تا دفتر استعدادهای درخشان زودتر نسبت به ثبت اطلاعات ایشان در پرتال اقدام نماید. لطفا در ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی، شماره پرونده و رشته/گرایش قبولی را اعلام نمایید.
4- شایان ذکر است پس از پایان مهلت انصراف، مشخصات پذیرش تمام پذیرفته شدگانی که انصراف نداده اند در پرتال سازمان سنجش ثبت خواهد شد.
5- جایگزینی داوطلبان ذخیره پس از اتمام زمان انصراف (شهریورماه) انجام خواهد شد و نتیجه به صورت تلفنی به افراد جایگزین اطلاع رسانی می‌گردد.
6- نحوه و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان، درشهریورماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد و پذیرفته شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق پایگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام فرمایند. لازم بذکر است اطلاع رسانی از طریق وبسایت خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.
7- پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 1403/06/31 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل نشوند، لغو پذیرش خواهند شد.
 
 
 
تاریخ:
1403/04/04
تعداد بازدید:
1540
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal