۱۴۰۳ شنبه ۱ دي

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- زمان انتخاب استاد راهنما چه موقع می باشد؟ 1- زمان انتخاب استاد راهنما چه موقع می باشد؟
انتخاب استاد راهنما باید در پایان نیم‌سال اول از طریق سامانه گلستان انجام شود.
2 2- نگارش و تصویب پروپوزال در چه ترمی باید انجام شود؟ 2- نگارش و تصویب پروپوزال در چه ترمی باید انجام شود؟
نگارش و تصویب پیشنهاده باید تا قبل از شروع نیم‌سال سوم انجام شود.
3 3- مدت زمان مجاز دانشجویان جهت اقدام برای دفاع از پایان‌نامه چقدر است؟ 3- مدت زمان مجاز دانشجویان جهت اقدام برای دفاع از پایان‌نامه چقدر است؟
دانشجو می‌تواند از 6 ماه پس از تاریخ تصویب پیشنهاده خود در دانشکده دفاع نماید.
4 4- در صورتی که تنها پایان‌نامه باقی مانده باشد، آیا نیاز به انتخاب واحد هست؟ 4- در صورتی که تنها پایان‌نامه باقی مانده باشد، آیا نیاز به انتخاب واحد هست؟
دانشجو موظف است هر نیم‌سال انتخاب واحد نماید.
5 5- اگر دانشجو طرح پیشنهادی (پیشنهاده) خود را تا قبل از ترم 4 به تصویب نرسانده باشد، برای انتخاب واحد می‌تواند پایان‌نامه را اخذ و ثبت نماید؟ 5- اگر دانشجو طرح پیشنهادی (پیشنهاده) خود را تا قبل از ترم 4 به تصویب نرسانده باشد، برای انتخاب واحد می‌تواند پایان‌نامه را اخذ و ثبت نماید؟
در صورتیکه دانشجو تا قبل از انتخاب واحد ترم 4 هنوز پیشنهاده خود را در دانشکده به تصویب نرسانده باشد نمی‌تواند واحد پایان‌نامه را ثبت نماید و موظف است وضعیت ترم خود را با ثبت درخواست "ثبت وضع در حال تصویب پیشنهاده" مشخص نماید.
6 6- آیا نمره پایان‌نامه در میانگین کل محاسبه می‌شود؟ 6- آیا نمره پایان‌نامه در میانگین کل محاسبه می‌شود؟
نمره پایان‌نامه درمیانگین کل نمرات محاسبه نمی‌شود.
7 7- مدت زمان لازم برای انجام اصلاحات پس از دفاع از پایان‌نامه چه مدت است؟ 7- مدت زمان لازم برای انجام اصلاحات پس از دفاع از پایان‌نامه چه مدت است؟
حداکثر سه ماه بعد از تاریخ برگزاری جلسه دفاع
8 8- ملاک دانش‌آموختگی در دروه کارشناسی ارشد ناپیوسته چگونه است؟ 8- ملاک دانش‌آموختگی در دروه کارشناسی ارشد ناپیوسته چگونه است؟
ملاک دانش‌آموختگی درشیوه آموزشی پژوهشی، گذراندن کلیه واحدهای درسی دوره با میانگین کل حداقل 14 و موفقیت در دفاع از پایان‌نامه است.
9 9- نحوه ثبت درخواست مجوز دفاع چگونه است؟ 9- نحوه ثبت درخواست مجوز دفاع چگونه است؟
در سامانه گلستان، ثبت درخواست دفاع
10 10- ساعت و تاریخ برگزاری جلسه دفاع توسط دانشجو در فرم مجوز دفاع توسط چه کسی وارد می‌گردد؟ 10- ساعت و تاریخ برگزاری جلسه دفاع توسط دانشجو در فرم مجوز دفاع توسط چه کسی وارد می‌گردد؟
زمان و تاریخ برگزاری جلسه دفاع توسط مدیر گروه آموزشی تعیین و ثبت می‌گردد.
11 11- دانشجو چگونه ازتأیید تاریخ و ساعت دفاع توسط اساتید آگاهی می‌یابد؟ 11- دانشجو چگونه ازتأیید تاریخ و ساعت دفاع توسط اساتید آگاهی می‌یابد؟
با مشاهده گردش درخواست دفاع از طریق پیشخوان خدمت.
12 12- استاد راهنما در کدام مرحله، درخواست دفاع دانشجو را تأیید می‌کند؟ 12- استاد راهنما در کدام مرحله، درخواست دفاع دانشجو را تأیید می‌کند؟
درخواست دفاع دانشجو پس از ثبت در سیستم گلستان و تأیید کارشناس آموزشی گروه برای تأیید به کارتابل استاد راهنما ارجاع می‌شود.
13 13- آیا دانشجویان شهریه‌پرداز با داشتن بدهی می‌توانند درخواست دفاع بدهند؟ 13- آیا دانشجویان شهریه‌پرداز با داشتن بدهی می‌توانند درخواست دفاع بدهند؟
خیر، در صورت داشتن بدهی در سیستم گلستان، امکان ثبت درخواست وجود ندارد.
14 14- اگر دانشجو نمره ناتمام در یکی از دروس نظری خود داشته باشد، آیا می‌تواند درخواست دفاع دهد؟ 14- اگر دانشجو نمره ناتمام در یکی از دروس نظری خود داشته باشد، آیا می‌تواند درخواست دفاع دهد؟
خیر، تا زمانی که نمرات دانشجو در کارنامه به صورت اعلام نشده باشد، امکان ثبت درخواست دفاع از پایان‌نامه وجود ندارد.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal