ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
دوباره تلاش كنيد
۱۴۰۳ شنبه ۱ دي
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
آیین نامه ها
فرم ها
تقویم آموزشی
دانشجویان برتر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی ارشد- مرخصی
|
پالایش
از
تا
جستجو
گروه
اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی ارشد- مرخصی
مرتب شود با
الويت نمايش
تيتر سوال
نام و نام خانوادگي پرسشگر
جواب سوال
به صورت
صعودي
نزولي
ثبت سوال جديد
تعداد موارد یافت شده :
3
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
سوالات متداول
نام پرسشگر
1
1- شرایط استفاده از مرخصی تحصیلی چیست؟
1- شرایط استفاده از مرخصی تحصیلی چیست؟
در صورت بروز مشکل و مسایل شخصی و.. دانشجو میتواند درخواست مرخصی ترم را به گروه بدهد. بررسی و تأیید مرخصی ترم در اختیار مدیرگروه میباشد که پس از تأیید به معاونت آموزشی جهت اعلام نظر نهایی و ثبت در سیستم ارسال میگردد.
- دانشجوی کارشناسی ارشد در طول سنوات مجاز تحصیل میتواند از یک نیمسال مرخصی تحصیلی با احتساب استفاده نماید.
-
زمان اقدام:
تا قبل از شروع هر ترم طبق زمان تعیین شده در تقویم تفصیلی دانشجو می تواند اقدام به درخواست مرخصی دهد.
2
2- مرخصی بدون احتساب چه شرایطی دارد؟
2- مرخصی بدون احتساب چه شرایطی دارد؟
مرخصی بدون احتساب شامل مرخصی زایمان و با ارائه مستندات کامل جهت بیماری یا مشکلات است و با موافقت کمیته منتخب آموزشی دانشگاه انجام می گیرد.
3
3- شرایط حذف ترم چیست؟
3- شرایط حذف ترم چیست؟
حذف ترم به معنی حذف تمامی واحدهای اخذ شده در یک نیمسال است و در صورتی که دانشجو توانایی شرکت در جلسات کلاس درس را نداشته باشد، طبق ضوابط خاصی میتواند درخواست حذف ترم نماید.
مسیر درخواست:
دانشجو از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، درخواست بررسی مشکلات، نوع درخواست حذف ترم را تأیید و ارسال مینماید. حذف ترم پس از تائید گروه آموزشی، دانشکده و اداره آموزش اعمال میشود. در صورت مخالفت با درخواست حذف ترم، دانشجو موظف خواهد بود در تمامی امتحانات پایانی نیمسال شرکت نماید.
<<
<
1
>
>>
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal