۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- سنوات مجاز دانشجو دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان چند نیم‌سال می‌باشد؟ 1- سنوات مجاز دانشجو دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان چند نیم‌سال می‌باشد؟
به مدت زمانی که دانشجو مجاز است در آن تحصیل خود را به اتمام برساند، سنوات مجاز گفته می‌شود.دانشجوی روزانه در سنوات مجاز بدون پرداخت هزینه‌ به دانشگاه محل تحصیل، به تحصیل می‌پردازد. مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد 4 نیم‌سال است که در حال حاضر در دانشگاه اصفهان به پنج نیم‌سال افزایش یافته است. در صورت ارائه دلایل و مستندات و با پرداخت هزینه نیم‌سال ششم هم می‌تواند با تأیید استاد راهنما و مدیریت امور پژوهشی مشغول به تحصیل باشد.
2 2- در صورتی که دانشجو نتواند در مدت مجاز تحصیل خود دانش‌آموخته شود، چه باید انجام دهد؟ 2- در صورتی که دانشجو نتواند در مدت مجاز تحصیل خود دانش‌آموخته شود، چه باید انجام دهد؟
دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص با نظر مساعد استادراهنما می‌تواند در پیشخوان خدمت سامانه گلستان درخواست تمدید سنوات دهد.
3 3- تمدید سنوات برای دانشجوی دوره کارشناسی ارشد چگونه است؟ 3- تمدید سنوات برای دانشجوی دوره کارشناسی ارشد چگونه است؟
اگر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد نتواند تا پایان سنوات مجاز خود دانش‌آموخته گردد در صورت داشتن شرایط خاص و با نظر مساعد استاد راهنما، می‌تواند برای نیم‌سال 7 از طریق پیشخوان خدمت مجوز ادامه تحصیل اخذ نماید.
مسیر درخواست: سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، منوی درخواست بررسی مشکلات آموزشی، درخواست ادامه تحصیل برای دانشجوی اتمام سنوات
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal