ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
دوباره تلاش كنيد
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ دي
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
آیین نامه ها
فرم ها
تقویم آموزشی
دانشجویان برتر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
سوالات متداول اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی- فرآیندهای آموزشی
|
پالایش
از
تا
جستجو
گروه
اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی- فرآیندهای آموزشی
مرتب شود با
الويت نمايش
تيتر سوال
نام و نام خانوادگي پرسشگر
جواب سوال
به صورت
صعودي
نزولي
ثبت سوال جديد
تعداد موارد یافت شده :
10
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
سوالات متداول
نام پرسشگر
1
1- برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چه اقدامی باید انجام داد؟
1- برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چه اقدامی باید انجام داد؟
دانشجویان دانشگاه اصفهان میتوانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان، و از طریق پیشخوان خدمت نسبت به ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل خود اقدام نمایند و پس از تأیید درخواست، گواهی صادر شده را با مراجعه مجدد به سامانه گلستان پرینت و یا ذخیره نمایند و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمیباشد.
2
2- شرایط اخذ درس به شیوه معرفی به استاد چیست؟
2- شرایط اخذ درس به شیوه معرفی به استاد چیست؟
- دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی باشد.
- دروس در آن نیمسال ارائه نشده باشد.
- دروس نظری باشد(دروس عملی قابل اخذ به این شیوه نمیباشد.)
- تعداد واحدهای اخذ شده دانشجو در آن نیمسال و دروس معرفی به استاد نباید از 24 واحد بیشتر باشد.
3
3- دانشجو چگونه میتواند درخواست درس به شیوه معرفی به استاد بدهد؟
3- دانشجو چگونه میتواند درخواست درس به شیوه معرفی به استاد بدهد؟
دانشجو در زمان مشخص شده در تقویم تفصیلی، از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، منوی اخذ درس به شیوه معرفی به استاد را انتخاب و با ایجاد درخواست جدید و ثبت شماره درس، درخواست خود را تأیید و ارسال نماید تا پس از موافقت گروه آموزشی و تأیید استاد مربوطه، درس پس از ثبت نهایی نمرات آن نیمسال ثبت گردد.
4
4- ثبت درخواست کارآموزی در سیستم گلستان چگونه است؟
4- ثبت درخواست کارآموزی در سیستم گلستان چگونه است؟
از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، ثبت درخواست کارآموزی انجام میگیرد.
5
5- تعیین استاد درس کارآموزی چگونه است؟
5- تعیین استاد درس کارآموزی چگونه است؟
استاد درس توسط مدیر گروه و از میان اعضای هیات علمی واجد شرایط تعیین میشود.
6
6- مقدار ساعت کارآموزی چه میزان است؟
6- مقدار ساعت کارآموزی چه میزان است؟
میزان ساعت کارآموزی در هر درس 280 ساعت میباشد.
7
7- آیا میتوان درس کارآموزی را در ترم تابستان اخذ نمود؟
7- آیا میتوان درس کارآموزی را در ترم تابستان اخذ نمود؟
بله
8
8- پس از ثبت درخواست درس کارآموزی، دانشجو چگونه میتواند معرفی نامه کارآموزی دریافت کند.
8- پس از ثبت درخواست درس کارآموزی، دانشجو چگونه میتواند معرفی نامه کارآموزی دریافت کند.
پس از تأیید درخواست کارآموزی در توسط مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشجو با مراجعه به سامانه گلستان میتواند معرفی نامه کارآموزی را پرینت نماید.
9
9- شرایط تطبیق واحد دروس دانشجویان(تغییر رشته، انصرافی دوره های قبل، انتقالی، میهمانی) چگونه انجام می¬گیرد؟
9- شرایط تطبیق واحد دروس دانشجویان(تغییر رشته، انصرافی دوره های قبل، انتقالی، میهمانی) چگونه انجام می¬گیرد؟
سرفصل دروس تطبیقی باید مطابق با برنامه درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی وزارت و یا شورای دانشگاه و حداقل 80 درصد با دروس مشابه در برنامه درسی(به تشخیص گروه آموزشی) مطابقت داشته باشد.
تعدادواحد درس تطبیقی باید برابر یا بیشتر از تعدادواحد درس در برنامه درسی باشد.
حداکثر تعداد واحد قابل تطبیق در مقطع کارشناسی70 واحد می باشد.
تبصره :واحدهای مازاد بر این تعداد واحد زائد محسوب می گردد.
از پایان نیمسال اخذ دروس تطبیقی، نباید بیش از 5 سال گذشته باشد.
از دانشگاه های غیر دولتی، آزاد،پیام نور و جامع علمی –کاربردی تنها دروس عمومی با نمره بالاتر از 14 قابل پذیرش است.
10
10- دانشجو چه زمانی باید برای تطبیق واحد دروس خود اقدام نماید؟
10- دانشجو چه زمانی باید برای تطبیق واحد دروس خود اقدام نماید؟
در صورتی که دانشجو جزو دانشجویان با وضعیت تغییر رشته، انتقالی، میهمانی، میهمان دائم و یا انصراف دوره های قبل باشد باید در همان نیمسال اول با مراجعه به اداره پذیرش در جهت ارسال ریزنمرات خود به کارشناس آموزشی گروه مربوطه اقدام نماید.
<<
<
1
>
>>
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal