۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- سنوات مجاز دانشجو در دوره کارشناسی چند نیم‌سال است؟ 1- سنوات مجاز دانشجو در دوره کارشناسی چند نیم‌سال است؟
سنوات مجاز مدت زمانی است که دانشجو می‌تواند طی آن تحصیل خود را به پایان برساند که این سنوات در حال حاضر برای دانشجوی کارشناسی دانشگاه اصفهان 10 نیم‌سال می‌باشد. (9 نیم‌سال سنوات رایگان)
2 2- اگر دانشجو در زمان سنوات مجاز نتواند دانش‌آموخته شود، چه اقدامی باید انجام دهد؟ 2- اگر دانشجو در زمان سنوات مجاز نتواند دانش‌آموخته شود، چه اقدامی باید انجام دهد؟
تصمیم‌گیری در خصوص امکان ادامه تحصیل دانشجو پس از مدت مجاز بر عهده‌ی کمیته منتخب آموزشی و پس از آن در اختیارکمیسیون موارد خاص دانشگاه می‌باشدکه در صورت درخواست دانشجو (از طریق پیشخوان بررسی مشکلات، تمدید سنوات)، آن ‌را بررسی نموده و رأی لازم صادر می‌شود.
3 3- آیا هم‌زمان می‌توان در دانشگاه در دو رشته تحصیل داشت؟ 3- آیا هم‌زمان می‌توان در دانشگاه در دو رشته تحصیل داشت؟
خیر، تحصیل دانشجوی کارشناسی هم‌زمان در دو رشته در دانشگاه‌های( دولتی و غیر دولتی) ممنوع است.
4 4- شرایط تحصیل دانشجویان استعداد درخشان، همزمان در دو رشته در دوره کارشناسی چیست؟ 4- شرایط تحصیل دانشجویان استعداد درخشان، همزمان در دو رشته در دوره کارشناسی چیست؟
دانشجوی دوره تحصیلی کارشناسی که پس از دو نیمسال تحصیلی در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو ده درصد برتر بوده و دارای ویژگیهایی(طبق آئین نامه ) باشد در یکی از رشته های اولویت دار دوره کارشناسی آن دانشگاه می تواند ادامه تحصیل دهد.
تبصره: تحصیل در رشته دوم صرفاً پس از موافقت گروه های آموزشی در هر دو رشته و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه امکان پذیر است.
5 5- دانشجو چگونه می‌تواند شرایط داشتن رتبه برتر را داشته باشد؟ 5- دانشجو چگونه می‌تواند شرایط داشتن رتبه برتر را داشته باشد؟
رتبه‌ی دانشجو براساس معدل کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم‌ ورودی وی محاسبه می‌شود و به عنوان رتبه‌ی دانشجو اعلام می‌شود.
6 6- چگونه می‌توان از شرایط پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد استفاده نمود؟ 6- چگونه می‌توان از شرایط پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد استفاده نمود؟
شناسایی دانشجویان ممتاز، براساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به استعدادهای درخشان می‌باشد.
7 7- دانشجو با چه شرایط می تواند بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد؟ 7- دانشجو با چه شرایط می تواند بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد؟
دانشجو اگر تا پایان نیمسال ششم با گذراندن حداقل 102 واحد از دروس خود بالاترین معدل را داشته باشد می تواند از امتیاز دانشجوی استعداد درخشان دانشگاه اصفهان استفاده نموده و بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد.
8 8- آیا ترم تابستان جزء سنوات دانشجو محاسبه می‌شود؟ 8- آیا ترم تابستان جزء سنوات دانشجو محاسبه می‌شود؟
خیر، ولی نمرات آن در میانگین کل محاسبه می‌شود.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal