۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- تطبیق واحد دانشجوی در رشته جدید به چه صورت است؟ 1- تطبیق واحد دانشجوی در رشته جدید به چه صورت است؟ مدیر سایت
ماده 19 :تطبیق واحد به صورت ترم به ترم و مطابق با کارنامه دانشجو انجام می‌شود و هیچ ترمی از دانشجو حتی اگر درسی در آن ترم قابل تطبیق نباشد، حذف نمی‌شود.
ماده 20 :دروس دانشجو که در سرفصل رشته جدید وجود ندارد، قابل تطبیق نمی‌باشد.
نیازی به دریافت کارنامه توسط دانشجو نیست و کارشناس آموزشی گروه باید از اطلاعات جامع دانشجو، دروسی که در سرفصل رشته جدید نمی‌باشد را زائد اعلام کند.
2 2- در صورتی که قبلاً از دانشگاهی انصراف داده یا اخراج شده باشم، چگونه می‌توانم نمراتم را تطبیق دهم؟ 2- در صورتی که قبلاً از دانشگاهی انصراف داده یا اخراج شده باشم، چگونه می‌توانم نمراتم را تطبیق دهم؟ مدیر سایت
دانشجو باید درخواست خود را که شامل نام دقیق دانشگاه و آخرین نیم‌سال تحصیل در آن دانشگاه باشد را به ایمیل اداره پذیرش به آدرس registration@dean.ui.ac.ir ارسال نماید. در صورتی‌که دانشجو در مقطع قبلی در دوره روزانه تحصیل نموده باشد، دروس دانشجو صرفاً در صورت پرداخت تعهدات آموزش رایگان در سامانه سجاد وزارت علوم و ارسال کد صحت، قابل تطبیق خواهد بود.
3 3- دانشجوی انتقالی، نمراتش به چه صورتی تطبیق داده می‌شود؟ 3- دانشجوی انتقالی، نمراتش به چه صورتی تطبیق داده می‌شود؟ مدیر سایت
دانشجویی که بعد از چهار ترم میهمانی به دانشگاه اصفهان انتقال می‌یابد، باید در اسرع وقت به دانشگاه مبدأ مراجعه و ارسال مدارک به دانشگاه اصفهان را پیگیری نماید. بعد از ارسال مدارک به دانشگاه اصفهان، ریزنمرات ارسال شده توسط آن دانشگاه جهت تطبیق طبق دستورالعمل تطبیق واحد به گروه ارسال خواهد شد.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal