۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان
سال نهم، شماره دو، شماره پیاپی(33) تابستان 98
فصلنامه علمی نشریه تحقیقات بازاریابی نوین
سال نهم، شماره دو، شماره پیاپی(33) تابستان 98

سال نهم، شماره دو، شماره پیاپی(33) تابستان 98

 
دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، یزد، شیراز، صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، اقدام به انتشار مجله علمی تحقیقات بازاریابی نوین نموده است. این مجله بر اساس مصوبه شماره 104401/11/3/89 مورخ 14/12/89 کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای درجه علمی است و در پایگاه های استنادی  Ebsco, Google Scholar, ISC, Doaj, Ulrich نمایه شده است.
تاریخ:
1398/09/06
تعداد بازدید:
3155
منبع:
Powered by DorsaPortal