نام خدمت ارائه شده
|
آدرس ارجاع و پیگیری خدمت
|
نحوه دسترسی
|
کارشناس مربوطه/ شماره تماس
|
ارتقای رتبه کارکنان
|
دستورالعمل
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
قوانین مربوطه
|
—تکمیل و تایپ فرم درخواست و پیوست کلیه مدارک( فیزیکی)
2- امضای رئیس واحد(صفحه آخرفرم)
3- ارسال (فیزیکی)به کارشناس مربوط
4- بررسی کارشناسی و طرح در کارگروه تخصصی و یا هیات اجرایی و درج در صورتجلسه های مربوط
5-اعلام نتیجه به فرد (صدور حکم درصورت تایید هیات و پاسخ مکتوب درصورت مخالفت
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
ماموریت/ انتقال به داخل دانشگاه |
|
1—تکمیل و تایپ فرم درخواست و پیوست کلیه مدارک( فیزیکی)
2- ارسال (فیزیکی)به دفتر دبیرخانه دانشگاه جهت درج در اتوماسیون
3- ارجاع به معاون اداری-مالی- مدیر امور اداری
3- بررسی کارشناسی و طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه های مربوط
5-اعلام نتیجه به فرد (مکاتبه با سازمان مبدا درصورت تایید هیات و پاسخ مکتوب به فرد درصورت مخالفت)
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
بررسی درخواست ادامه تحصیل کارکنان
(و نیز ماموریت آموزشی)
|
فرم درخواست
|
--تکمیل فرم درخواست(فیزیکی)
2-اظهار نظر و امضای رئیس واحد(صفحه دوم فرم)
3- ارسال به صورت اسکن شده و با نامه رسمی به اداره کارگزینی
4- بررسی کارشناسی و طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
5-اعلام نتیجه به فرد
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
اعمال مدرک تحصیلی |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
—ارائه درخواست به صورت اتوماسیونی)
2-اظهار نظر رئیس واحد(نامه مکتوب)
3- ارسال نامه به امور اداری
4- بررسی کارشناسی و استعلام عملکرد و استعلام تائیدیه مدرک تحصیلی از مراجع ذیربط
5- طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
5-اعلام نتیجه به فرد( صدور حکم درصورت تایید هیات و پاسخ مکتوب درصورت مخالفت) |
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
ماموریت / انتقال
به خارج از دانشگاه |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
—ارائه درخواست به صورت اتوماسیونی+ پیوست درخواست اعلام نیاز دستگاه مقصد)
2-اظهار نظر رئیس واحد(نامه مکتوب)( نیاز به جایگزین یا بدون جایگزین)
3- ارسال نامه به امور اداری
4- بررسی کارشناسی و طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
5-اعلام نتیجه به فرد/ واحد (و پاسخ مکتوب درصورت مخالفت)
(مکاتبه با دستگاه مقصد و صدور حکم درصورت تایید هیات )
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
تبدیل وضعیت استخدامی |
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1-ارائه درخواست به صورت اتوماسیونی
2-اظهار نظر رئیس واحد(نامه مکتوب
3- ارسال نامه به امور اداری
4- بررسی کارشناسی (استعلام از گزینش + استعلام عملکرد از واحد مربوط)
5- طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
6-اعلام نتیجه به فرد (صدور حکم(درصورت موافقت یا مخالفت)
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
تغییر پست سازمانی
یا
تغییر عنوان وظیفه |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
ارائه درخواست به صورت اتوماسیونی
2-اظهار نظر رئیس واحد(نامه مکتوب)
3- ارسال نامه به امور اداری
4- بررسی کارشناسی( و حسب مورد استعلام از گزینش در مورد پستهای مدیریتی خاص+ استعلام عملکرد از واحد مربوط)
5- طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
6-اعلام نتیجه به فرد (صدور حکم(درصورت موافقت یا مکاتبه در صورت مخالفت)
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
استعفا/ بازخریدی |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1-ارائه درخواست به صورت اتوماسیونی
2-اظهار نظر رئیس واحد(نامه مکتوب(نیاز به جایگزین / بدون جایگزین)
3- ارسال نامه به امور اداری
4- بررسی کارشناسی
5- طرح در هیات اجرایی و درج در صورتجلسه
6-اعلام نتیجه به فرد (صدور حکم(درصورت موافقت یا مخالفت )
7-مکاتبه برای تسویه حساب
|
مرضیه ضیایی
شماره تماس :37932025 |
تعریف شیفت کارکنان |
سامانه ada.ui.ac.ir
|
تعریف کلیه شیفتهای دانشگاه از جمله :
1-شیفتهای انتظامات، تاسیسات( براساس نامه های ارسالی از واحدهای مربوطه و تایید آن توسط مدیر امور اداری)
2- شیفت پرسنل نیمه وقت، سه چهار وقت، ( براساس حکم کارگزینی و نامه واحد درخصوص ساعت بهره مندی)
3- کسرکار جانبازی(براساس تائیدیه درصد جانبازی توسط بنیاد شهید ، درخواست فرد و تایید واحد درخصوص ساعت بهره مندی)
|
4- کسر کار معلولین (براساس تائیدیه سازمان بهزیستی ، درخواست فرد و تایید واحد درخصوص ساعت بهره مندی)
5- کسر ساعت کار حق شیر بانوان (براساس تائیدیه پزشک متخصص مبنی بر تغذیه فرزند از شیر مادر ، درخواست فرد و تایید واحد درخصوص ساعت بهره مندی)
|
تلفن 37934195 |
تعریف و جابجایی
اثرانگشت افراد |
نرم افزار
Attendance
management |
حضور در محل نصب دستگاه و ثبت اثر چهره ها، و یا حضور افراد در امور اداری و ثبت اثرچهره |
تلفن 37934195 |
جابجایی محل خدمت افراد
در سامانه حضور و غیاب |
ada.ui.ac.ir |
با توجه به ابلاغ های صادره محل خدمت افراد در سامانه به جهت تایید مرخصیها و مشاهده تردد توسط رئیس واحد جابجا می شود |
تلفن 37934195 |
تخلیه اطلاعات دستگاه های
حضور و غیاب و
بررسی اتصالات شبکه |
نرم افزار Agent |
به صورت روزانه و گاهی به صورت انلاین |
تلفن 37934195 |
ارسال گزارش
کسرکار به واحد
حقوق و دستمزد |
ada.ui.ac.ir |
گزارش گیری کسر کار یک ماه قبل از پرداخت حقوق ماه جاری
|
ارسال گزارش بوسیله نامه به واحد حقوق و دستمزد |
تلفن 37934195 |
گزارش اضافه کاری پرسنل |
ada.ui.ac.ir
|
براساس نامه های ارسالی از واحد مختلف به معاونت اداری و مالی
و ارجاع به امور اداری
ارجاع به اینجانب برای گزارش اضافه کار دقیق براساس سامانه حضور و غیاب
|
ارسال به آن معاونت |
تلفن 37934195 |
آموزش کارکنان درخصوص
نحوه کار
با سامانه حضورو غیاب |
تلفنی |
از طریق پاسخگویی به تلفن تک تک پرسنل واحدها جهت رفع مشکلات پیش آمده
|
مهری افضل-
تلفن 37934195 |
اصلاح تردد ها |
ada.ui.ac.ir |
درخواست کارمند در اتوماسیون اداری و اعلام دلیل موجه
تایید توسط رئیس واحد مربوطه
اعلام به کارگزینی
|
اصلاح تردد |
تلفن 37934195 |
سرکشی به واحدها
جهت اطمینان
از حضور پرسنل |
حضوری |
با توجه به گزارشاتی که از سوی واحدها ارسال می شود و با هماهنگی رئیس کارگزینی به واحدها جهت سرکشی اقدام می شود. |
مهری افضل-
تلفن 37934195 |
برقراری، افزایش و یا کاهش
کمک هزینه های
عائله مندی و اولاد |
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1- ارسال درخواست در اتوماسیون اداری به اداره کارگزینی
2- پیوست کردن مدارک در درخواست شامل: تصویر شناسنامه های کارمند، همسر یا فرزند
صدور حکم کارگزینی
|
حسین زالی
3793-4138
|
بررسی پرونده
مشمولان بازنشستگی |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1- اخذ لیست اولیه مشمولان بازنشستگی از سیستم کارگزینی( 6ماه قبل از تاریخ بازنشستگی افراد)
2-بررسی پرونده افراد جهت محاسبه دقیق سنوات خدمت
|
3- مکاتبه با افراد و ابلاغ تاریخ بازنشستگی (( 6ماه قبل از تاریخ بازنشستگی)
4- درخواست ارائه و تکمیل مدارک ذیل توسط فرد:
تصویر( شناسنامه/کارت ملی- اخرین مدرک تحصیلی/ کارت پایان خدمت/ اخذ تمایل فرد برای ادامه بیمه تکمیلی/اخذ شماره حساب بانک صادرات / پیگیری امور نقل و انتقال حق بیمه
5- تکمیل فرمهای شماره 1و 2 و 3 بازنشستگی
6- انجام امور تسویه حساب
7- ارسال پرونده به سازمان بازنشستگی
8- پیگیری برقراری حقوق پرسنل
|
مکاتبه درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان |
37932091 |
بررسی درخواست
متقاضیان بازنشستگی |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1- اخذ درخواست کتبی فرد به صورت اتوماسیونی به همراه موافقت واحد و امور اداری
2- بررسی پرونده افراد جهت محاسبه دقیق سنوات خدمت
3- درخواست ارائه و تکمیل مدارک ذیل توسط فرد:
تصویر( شناسنامه/کارت ملی- اخرین مدرک تحصیلی/ کارت پایان خدمت/ اخذ تمایل فرد برای ادامه بیمه تکمیلی/اخذ شماره حساب بانک صادرات / پیگیری امور نقل و انتقال حق بیمه
4- تکمیل فرمهای شماره 1و 2 و 3 بازنشستگی
5- انجام امور تسویه حساب
6-ارسال پرونده به سازمان بازنشستگی
7- پیگیری برقراری حقوق پرسنل
|
8-مکاتبه درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان |
37932091 |
بررسی و مکاتبه
درخصوص سنوات ارفاقی
( جانبازان-همسران شهدا-
فرزندان شهید) |
oa.ui.ac.ir اتوماسیون اداری
|
مکاتبه سازمان بازنشستگی(کمیته ارفاق) درخصوص میزان سنوات ارفاقی افراد |
37932091 |
پرداخت کمک
هزینه ازدواج و فوت |
قوانین مربوط
|
1- ارسال درخواست در اتوماسیون اداری به اداره کارگزینی
2-پیوست کردن مدارک در دخواست شامل: تصویر شناسنامه های کارمند، عروس و داماد(صفحه اول و ازدواج)، تصویر صفحه های 2، 3 و 4 سند ازدواج
تنظیم نامه توسط کارگزینی به امور مالی
پرداخت توسط امور مالی3- |
حسین زالی
37934138
|
افزایش حقوق سالانه |
com.ui.ac.ir |
1- ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق از هیات دولت
صدور احکام افزایش حقوق |
حسین زالی
37934138 |
تمدید قرارداد سالانه |
com.ui.ac.ir سامانه احکام
|
1- ارسال اسامی کارکنان قراردادی به هسته گزینش
2- بررسی صلاحیت کارکنان قراردادی جهت تمدید قرارداد توسط گزینش و اعلام نظر به امور اداری
3- استعلام رضایت از عملکرد و اعلام نیاز واحدها از کارکنان قراردادی زیر مجموعه
صدور تمدید قرارداد کارکنان تایید شده
|
حسین زالی
37934138 |
دریافت شماره
مستخدم و شناسه |
سامانه کارمند ایران |
1- اختصاص مجوز لازم جهت استخدام یا تبدیل وضعیت استخدامی از وزارت علوم یا سازمان امور استخدامی
2- تهیه لیست واجدین شرایط از طریق آزمون یا طبق مصوبات
3- تهیه فرم شغل و شاغل
4- تکمیل مدارک مشمولین
ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران و دریافت شماره مستخدم پس از تایید نهایی
|
حسین زالی
37934138 |
نیازسنجی دوره های آموزشی |
فرم درخواست
|
دریافت فرم نیازسنجی دوره ها ( فرم شماره 1 )، تکمیل و به همراه نامه درخواست مدیر واحد مربوطه |
مهدی شبانیان
37932032 |
برنامه ریزی و اجرای
دوره های آموزشی |
|
هماهنگی با اساتید دوره – محل برگزاری |
مهدی شبانیان
37932032 |
ارزشیابی دوره و مدرس |
فرم شماره 3
|
دریافت فرم ارزشیابی از دوره و مدرس ( فرم شماره 3 ) |
مهدی شبانیان |
هماهنگی جهت معرفی
همکاران شرکت کننده
در دوره های
خارج از دانشگاه |
فرم شماره 2 درخواست
|
دریافت فرم شماره 2 – شرکت همکاران در دوره های خارج ازدانشگاه |
مهدی شبانیان
37932032 |
ارزشیابی کارکنان |
ماده 21 آیین نامه
|
1- ارسال نامه ارزشیابی از طرف مدیریت امور اداری به واحدهای زیرمجموعه جهت اعلام به کارکنان
2- تکمیل فرم از روی پیش نویس اتوماسیون اداری و قراردادن مستندات لازم مربوط به بندهای مربوطه و امضا و ارجاع برای مدیر مستقیم
3- بررسی و اعطای امتیاز توسط مدیر مستقیم و مدیر بلافصل و ارجاع به مدیریت امور اداری
4- ارجاع ارزشیابی به کارشناس مربوطه جهت بررسی مجدد مستندات .
5- ثبت امتیاز در سامانه بام (سامانه صدور احکام)
6- ارجاع فرم برای مسئول بایگانی اتوماسیونی
7-صدور حکم پایه استحقاقی سالیانه
|
مهناز موری - تلفن 37932057
|
تمدید قرارداد
استخدام پیمانی
اعضای پیمانی
|
ند الف ماده 8 آیین نامه استخدامی
|
1- ارسال لیست اعضای پیمانی به هسته گزینش جهت تأییدیه اعضا .
2- بررسی امتیاز ارزیابی سالیانه
3- تأیید هیأت اجرایی جهت صدور حکم تمدید استخدام پیمانی با توجه به بندهای 1 و 2.
4-صدور حکم تمدید با توجه به بند 3.
|
مهناز موری - تلفن 37932057 |
انتخاب کارکنان نمونه
(جشنواره شهید رجایی) |
|
1- ارسال نامه مدیریت امور اداری به واحدها جهت معرفی اولیه (5درصد) نیروها جهت کارکنان نمونه.
2- بررسی سوابق و ملاک های دیگر اعضای معرفی شده جهت کارمند نمونه.
3- تأیید هیأت اجرایی و انتخاب نهایی اعضای معرفی شده.
4- تهیه صورتجلسه و در نهایت صدور احکام پایه تشویقی.
ارسال لیست اعضای منتخب به روابط عمومی جهت صدور گواهی تشویق و جوایز |
مهناز موری - تلفن 37932057
|
پایه تشویقی ارزشیابی |
|
1- ارسال نامه مدیریت امور اداری به واحدها برای معرفی اعضای واجد شرایط دریافت پایه تشویقی ارزشیابی
2- دریافت اسامی و تکمیل اطلاعات کارکنان پیشنهادی جهت تصمیم گیری در هیأت اجرایی.
تهیه صورتجلسه منتخبین جهت صدور حکم پایه تشویقی ارزشیابی. |
مهناز موری - تلفن 37932057 |
صدور استعلام مرخصی |
|
ارجاع اتوماتیک فرم استعلام در کارتابل افراد |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی فوت بستگان |
نرم افزار مهرگان
ada.ui.ac.ir
|
فرد درخواست خود را در سامانه حضور و غیاب وارد می کند (اسکن گواهی فوت الزامی است) |
زهرا کیانی 37932026
|
مرخصی تولد فرزند
(برای آقایان ) |
ada.ui.ac.ir
ماده103 برنامه ششم)
|
فرد درخواست خود را در سامانه حضور و غیاب وارد می کند. (اسکن و ضمیمه نمودن شناسنامه فرزند الزامی است) |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی بدون حقوق |
1
|
فرد درخواست خود را در اتوماسیون وارد و به همراه موافقت رئیس واحد به امور اداری ارسال میکند. (درصورتی که مرخصی برای ادامه تحصیل باشد ، مستندات اشتغال به تحصیل ضمیمه شود)
2. در صورت موافقت امور اداری ، حکم مربوط در سامانه احکام صادر می شود. |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی استعلاجی |
|
فرد درخواست خود را در سامانه حضور و غیاب وارد می کند. (اسکن گواهی پزشک و سایر مستندات پزشکی الزامی است)
پس از تایید پزشک معتمد ، مرخصی وارد میشود. برای روزهای بیش از 3 روز ، حکم مرخصی استعلاجی صادر می شود. |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی ازدواج |
|
فرد درخواست خود را در سامانه حضور و غیاب وارد می کند. (اسکن و ضمیمه نمودن سند ازدواج الزامی است) |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی زایمان |
|
فرد درخواست خود را در اتوماسیون وارد و به امور اداری ارسال میکند. (اسکن و ضمیمه نمودن فرم بستری بیمارستان الزامی است)
2. پس از ارجاع به کارشناس مربوطه،حکم مرخصی زایمان
در سامانه احکام صادر می گردد. (6ماهه برای مشمولان تامین اجتماعی و تمدید 3ماهه آن با درخواست کتبی فرد به صورت اتوماسیونی) و ( صدور حکم مرخصی 9ماهه برای مشمولین صندوق بازنشستگی کشوری)
|
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی مازاد و منفی |
|
اخذ گزارش و اعلام مرخصی مازاد به امو رمالی جهت کسر از حقوق |
زهرا کیانی 37932026 |
مرخصی های
قابل بازخرید |
|
1.درخواست افراد در اتوماسیون
2.اعلام میزان ذخیره
3.درصورت موافقت معاون اداری و مالی ارجاع به امور مالی جهت پرداخت |
زهرا کیانی 37932026
|
تاییداخذوام
(تایید داشتن
رابطه استخدامی با دانشگاه) |
مشاهده گردش فرم مربوطه
درسامانه اتوماسیون اداری
www.oa.ui.ac.ir |
با تکمیل فرم مخصوص تقاضای وام درسامانه اتوماسیون اداری توسط متقاضیان و پس از تایید اداره رفاه،داشتن رابطه استخدامی بررسی و تایید می گردد. |
پیام بابامحمدی
37932091
|
تهیه ابلاغ های
تعیین
شغل ومحل خدمت |
سامانه اتوماسیون اداری
www.oa.ui.ac.ir
|
در اجرای مصوبات جلسات ساماندهی نیروی انسانی در دانشگاه و یا تشخیص و دستورمدیر محترم امور اداری و یا رئیس محترم کارگزینی در تعیین شغل و محل خدمت کارکنان |
lمرضیه ضیایی
37932025
|
صدورانواع
احکام یا قراردادهای
کارگزینی |
پس از امضا حکم یا قرارداد
در سامانه مشاهده احکام
www.com.ui.ac.ir
|
افزایش ضریب ریالی:پس از تصویب و ابلاغ ضریب ریالی حقوق توسط هیات وزیران ویاتعیین حداقل دستمزد توسط شورای عالی کار احکام و قراردادهای همکاران مشمول آیین نامه و همچنین همکاران قراردادی مشمول قانون کار بصورت همگانی صادر می شود.
2-تمدید یا عدم تمدید قرارداد همکاران پیمانی و عضود قراردادی و قرارداد موقت:پس از استعلام از عملکرد ازواحد مربوطه و نیز اعلام نظر هسته گزینش کارکنان قبل از انقضای مدت قرارداد
3-بازنشستگی:پس از بررسی پرونده وداشتن شرایط بازنشستگی وفق ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری برای همکاران رسمی و رسمی آزمایشی و نیز ماده 76 قانون تامین اجتماعی همکاران پیمانی و قراردادی و قرارد ادموقت
4-ماموریت،تمدید ماموریت،انتقال:بر اساس مواد14 و 15آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و پس از تصویب هیات اجرائی
5-اعطای پایه های استحقاقی:وفق ماده 21 آیین نامه استخدامی و درصورت کسب حداقل 70 درصد نمره ارزشیابی و یکسال خدمت تمام وقت
6-اعطای پایه های تشویقی:وفق ماده 22 آیین نامه استخدامیو پس از معرفی افراد توسط واحدهای محل خدمت و تصویب هیات اجرائی از اول سال
7-اعطای پایه های ایثارگری:وفق ماده21 آیین نامه استخدامی و پس از ارائه مدارک توسط اعضا به کارگزینی
8-احتساب سنوات خدمت دولتی:از زمان ارائه سابقه قابل قبول خدمت دولتی در گذشته و یاخدمت غیر رسمی دولتی در زمان تبدیل وضع
|
بابامحمدی2091
زالی4138
خانم موری2057 |
انجام مکاتبات مختلف
یا تهیه پاسخ نامه های رسیده
(بطورمشترک باسایرهمکاران |
سامانه اتوماسیون اداری
www.oa.ui.ac.ir
|
ارسال رونوشت درکارتابل الکترونیکی سامانه اتوماسیون اداری اعضا و یا بایگانی سوابق دربایگانی های الکترونیکی و عندالزوم فیزیکی |
پیام بابامحمدی
37932091
|