۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
نتایج آنالیزم رو از چه طریقی میتوانم دریافت کنم؟ نتایج آنالیزم رو از چه طریقی میتوانم دریافت کنم؟

نحوه دسترسی به نتایج بدین ترتیب است که مشتری ابتدا باید وارد  پروفایل خود شده ، از بخش "کارتابل وارده" در کنار درخواست آزمون خود گزینه "مشاهده نتیجه" را که داخل آن نتیجه  یرایش بارگذاری شده ببیند و دانلود کند.

من هزینه آنالیزم را پرداخت کرده ام. چقدر باید صبر کنم تا نتایجم رو دریافت کنم؟ من هزینه آنالیزم را پرداخت کرده ام. چقدر باید صبر کنم تا نتایجم رو دریافت کنم؟
مدت زمان انتظار برای دریافت نتایج بستگی به تعداد نمونه های موجود در صف، نوع آنالیز شما، و وضعیت دستگاه دارد. طبیعتا هرچه صف نمونه ها در آزمایشگاه مورد نظر بیشتر باشد، مدت زمان انتظار برای دریافت نتایج بیشتر می شود.
من نمونه هام رو لازم دارم. چطور نمونه های را مجدد دریافت کنم؟ من نمونه هام رو لازم دارم. چطور نمونه های را مجدد دریافت کنم؟

نمونه ها تا یک ماه پس از زمان تست و اعلام نتیجه در آزمایشگاه نگهداری می شوند و بعد از آن دوریز خواهد شد . تا قبل از زمان دورریز، امکان دریافت حضوری نمونه وجود دارد و در صورتیکه امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه برایتان میسر نباشد لطفا به بخش "درخواست "ها رفته و گزینه " پست "را انتخاب و فرم عودت نمونه و آدرس پستی را تکمیل وهزینه پست معادل 300.000 ریال را بصورت آنلاین پرداخت نمایید، پس از پرداخت هزینه پست، واحد پذیرش آزمایشگاه نسبت به پست نمونه اقدام خواهد نمود.

من باید جهت دریافت هزینه آزمون از شرکت یا دانشگاه محل تحصیلم فاکتور آنها را ارائه دهم . نحوه دریافت فاکتور از آزمایشگاه شما چگونه است؟ من باید جهت دریافت هزینه آزمون از شرکت یا دانشگاه محل تحصیلم فاکتور آنها را ارائه دهم . نحوه دریافت فاکتور از آزمایشگاه شما چگونه است؟
امکان دریافت فاکتور با مهر و امضا رسمی آزمایشگاه مرکزی وجود دارد. درصورتی که قادر به مراجعه حضوری باشید، می توانید از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 12 ظهربه پذیرش آزمایشگاه مراجعه و فاکتور خود را از مسئول پذیرش دریافت کنید و در صورتیکه امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه میسر نباشد یا ساکن شهر دیگری هستید لطفا به پروفایل تان در سامانه آزمایشگاه ما رفته، بخش "درخواست‌ها" و گزینه “پست” را انتخاب و فرم و آدرس پستی را تکمیل و در بخش توضیحات بنویسید که متقاضی دریافت فاکتور هستید و هزینه پست معادل 300.000 ریال را بصورت آنلاین پرداخت نموده، پس از پرداخت هزینه پست، واحد پذیرش آزمایشگاه نسبت به پست آن اقدام خواهد نمود.
مقدار نمونه مورد نیاز برای هر آنالیز چقدر است؟ مقدار نمونه مورد نیاز برای هر آنالیز چقدر است؟
چون این مورد برای انجام هر آنالیز متفاوت است، می توانید مستقیما از کارشناس مربوطه بپرسید یا بعد از انتخاب آزمون مورد نظر شرایط نوشته شده نمونه برای آن آزمون را مطالعه نمایید.
فرم درخواست آزمون را باید از پذیرش آزمایشگاه بگیریم؟ فرم درخواست آزمون را باید از پذیرش آزمایشگاه بگیریم؟
خیر، تمامی مراحل کار شما از زمان ثبت درخواست، واریز هزینه و مشاهده نتایج بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع و یکپارچه آزمایشگاه مرکزی ما صورت می گیرد و دیگر از فرم چاپی و ارسال آن همراه نمونه ها خبری نیست.
ساعت کاری آزمایشگاه چگونه است؟ ساعت کاری آزمایشگاه چگونه است؟

پذیرش آزمایشگاه، شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 12 ظهر آماده پاسخگویی به مشتریان حضوری و تلفنی ست ولی ساعت کار کارشناسان آزمایشگاه طبق ساعت تعریف شده دانشگاه است.

در صورت فراموشی رمز عبور خود باید چه اقدامی کنم؟ در صورت فراموشی رمز عبور خود باید چه اقدامی کنم؟
برای این کار بهتر است با پذیرش آزمایشگاه در ساعات تعریف شده اداری تماس بگیرید تا مسئول پذیرش مشکل شما را حل و رمز عبور جدیدی در اختیار شما قرار دهد.
چگونه می شود از قیمت و هزینه آنالیز ها مطلع شد؟ چگونه می شود از قیمت و هزینه آنالیز ها مطلع شد؟

تمامی قیمت ها بر اساس مصوبات دانشگاه، بصورت سالانه تنظیم شده و در سامانه پذیرش و پس از انتخاب آنالیز مورد نظر برای مشتری قابل مشاهده است.

چگونه می توانیم با کارشناسان آزمایشگاه ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه می توانیم با کارشناسان آزمایشگاه ارتباط برقرار کنیم؟
شما میتوانید با شماره تلفن آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان، 03137932900 داخلی 2 تماس گرفته و از طریق پذیرش با آن‌ها صحبت نمایید یا از طریق راهنمای تلفن گویای ما با کارشناس مورد نظرتان صحبت نمایید.
چرا آزمون X دیگر در لیست آزمون های آزمایشگاه نیست و نمی توان برایش ثبت درخواست کرد؟ چرا آزمون X دیگر در لیست آزمون های آزمایشگاه نیست و نمی توان برایش ثبت درخواست کرد؟
این امر موقتی است و به علت اینکه دستگاه ما نیاز به تعمیر یا سرویس دارد، بصورت غیر فعال در آمده و برای مشتری در لیست آزمون  قابل مشاهده نیست تا مراحل تعمیر و سرویس خود را طی کرده و به محض آماده سرویس شدن مجدد در لیست درخواست آزمون های ما، فعال خواهد شد.
برای بازدید از آزمایشگاه چه روالی را باید طی کرد؟ برای بازدید از آزمایشگاه چه روالی را باید طی کرد؟

بازدید موسسات، صنایع و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در گام نخست نیاز به ارسال نامه کتبی خطاب به مدیریت آزمایشگاه، بیان موضوع بازدید (تخصصی یا نیمه تخصصی عملی، تئوری یا هردو)، دستگاه یا دستگاه های مورد بازدید و تعداد افراد است. پس از دریافت نامه رسمی، برنامه بازدید با هماهنگی و پیگیری بین مسئول بازدیدهای آزمایشگاه و مسئول تیم بازدید کننده صورت می گیرد.

با توجه به شرایط موجود بازدیدها در آزمایشگاه، فقط در روز های دوشنبه ساعت 13 تا 15 و با حداکثر 6 نفر بازدید کننده انجام می گیرد.
بدلایلی تست من در آزمایشگاه شما انجام نشد.برای عودت هزینه آزمون یا آزمون هایم باید چه کنم؟ بدلایلی تست من در آزمایشگاه شما انجام نشد.برای عودت هزینه آزمون یا آزمون هایم باید چه کنم؟
کافی ست فرم مربوط به عودت هزینه را از مسئول پذیرش گرفته، تکمیل کنید یا در صورت عدم مراجعه حضوری با پذیرش آزمایشگاه تماس گرفته و در این خصوص راهنمایی بگیرید تا پس از مسیر های اداری-مالی موجود، هزینه به حساب شما بصورت کامل عودت شود. لازم به ذکر است از آن جهت که هزینه به حساب در آمد های اختصاصی دانشگاه واریز می گردد این کار زمان بر است و صبوری شما را می طلبد.
با خدمات آنالیزی شما آشنا شدم، نمونه ی من در دامنه خدمات آنالیزی شما می باشد، برای ارسال نمونه چه کاری انجام دهم؟ با خدمات آنالیزی شما آشنا شدم، نمونه ی من در دامنه خدمات آنالیزی شما می باشد، برای ارسال نمونه چه کاری انجام دهم؟
لطفا پس از ثبت نام به عنوان کاربر جدید در وبسایت ما، به بخش “درخواست ” مراجعه کنید، فرم پذیرش آنالیز مورد نظر خود را با دقت تکمیل کنید ، و در نهایت از شیوه های پیشنهادی واریز ، هزینه آنالیز را آنلاین واریز نمایید تا درخواست شما در سایت ما ثبت گردد، سپس  نمونه های خود به آدرس پستی ما ارسال نمائید یا با مراجعه حضوری ، آن را به  پذیرش آزمایشگاه تحویل دهید.

آیا می توان بدون ثبت نام و عضویت در سامانه پذیرش آزمایشگاه از خدمات آن استفاده کرد؟ آیا می توان بدون ثبت نام و عضویت در سامانه پذیرش آزمایشگاه از خدمات آن استفاده کرد؟

خیر، امکان استفاده از خدمات فقط برای اعضایی که ثبت نام کرده اند مقدور است و این موضوع فقط برای حفظ امنیت و دسترسی شما به اطلاعات آزمون تان است.

آیا باید قبل از ثبت درخواست برای انجام آزمون نوبت بگیریم؟ آیا باید قبل از ثبت درخواست برای انجام آزمون نوبت بگیریم؟
در حالت کلی خیر نیازی به این کار نیست و نمونه ها به ترتیب تاریخ پذیرش شان اولویت انجام آزمون هستند مگر اینکه نمونه شما شرایط خاصی داشته باشد و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنالیز شود. البته برای برخی از آزمون ها چون دستگاه در روز خاصی روشن شده یا نمونه ها باید سریع آنالیزشوند تا ماهیت خود را ازدست ندهند، باید از قبل با کارشناس آن هماهنگ شوید.
آیا آزمایشگاه می تواند در خصوص آنالیز ها برایم تفسیر و تحلیلی داشته باشد؟ آیا آزمایشگاه می تواند در خصوص آنالیز ها برایم تفسیر و تحلیلی داشته باشد؟

خیر آزمایشگاه ما تفسیر و تحلیلی برای نتایج انجام نمی دهد. در صورت لزوم می توانید با کارشناسان آزمایشگاه، مشاوره لازم را انجام دهید و راهنمایی بگیرید.

آیا آزمایشگاه شما شامل ارزش افزوده است؟ آیا آزمایشگاه شما شامل ارزش افزوده است؟
خیر، تمامی قیمت ها بر اساس مصوبات دانشگاه، تنظیم شده و بدون محاسبه ارزش افزوده می باشند.
آیا آزمایشگاه شما تخفیف برای دانشجویان یا اساتید قائل می شود؟ آیا آزمایشگاه شما تخفیف برای دانشجویان یا اساتید قائل می شود؟
تخفیف برای دانشجویان دانشگاه اصفهان 50 درصد است و از پژوهانه اساتید پرداخت می شود و از آنجا که این آزمایشگاه ازاعضای قطعی “شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران” می باشد، موظف به ارائه خدمات آزمایشگاهی با در نظر گرفتن طرح های تخفیف ارائه شده توسط آن شبکه برای سایر اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشورمی باشد. برای برخی مراکز طرف قرارداد با دانشگاه هم بسته به نوع قرارداد ،  طرح تخفیف خاصی قائل هستیم.
نمونه برای آنالیز دارم چطور میتوانم از خدمات شما استفاده کنم؟ نمونه برای آنالیز دارم چطور میتوانم از خدمات شما استفاده کنم؟
لطفا به وبسایت آزمایشگاه ما به آدرس آدرس centlab.ui.ac.ir مراجعه کنید و قسمت “لیست آزمون ها” را ملاحظه کنید تا از دامنه خدمات آنالیزی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان مطلع شوید. اگر آنالیز مورد نظر شما در دامنه خدمات ما موجود بود، آنگاه می توانیم در خدمت شما باشیم.
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal