۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

اولین جلسه هم اندیشی برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور رئیس دانشگاه اصفهان به عنوان سرپرست عالی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در تالار دکتر رزمجو دانشگاه اصفهان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر حسین هرسیج سرپرست عالی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر، دکتر سردار اصلانی سرپرست کل شانزدهمین المپیاد و دکترمهدی کارگرفرد دبیر کل اجرایی شانزدهمین المپیاد، صبح روز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10 صبح در محل تالار دکتر رزمجو دانشگاه اصفهان برگزار شد.

شایان ذکر است، دکتر مهدی کارگرفرد دبیر اجرایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در این نشست ضمن ارایه گزارش مبسوطی از فعالیت های دانشگاه اصفهان به منظور برگزاری مطلوب این المپیاد اظهار کرد: اولین بار المپیاد ورزشی در سال 1372 در دانشگاه تهران آغاز شد و دو سال بعد یعنی در سال 1374 میزبانی المپیاد به دانشگاه اصفهان واگذار شد. وی افزود: امسال بعد از گذشت حدود 30 سال دوباره دانشگاه اصفهان میزبان برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف ما از برگزاری المپیاد، علاوه بر افزودن شور و نشاط و انسجام فرهنگی دانشجویان ، گزینش برترین های مسابقات برای راهیابی به تیم ملی است.  

دکتر کارگر فرد در ادامه به تبیین نظر دبیران و روسای انجمن های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت و تصریح کرد: دبیران و روسای انجمن های ورزشی روز سه شنبه وارد دانشگاه شدند و ضمن بازدید از اماکن ورزشی دانشگاه،طی نشستی، مشکلات و کمبودها را اعلام کردند و ما نیز موظف هستیم برای این که مسابقات با کیفیت بالاتری برگزار شود، درخواست های آن ها را اجابت کنیم.  

وی تصریح کرد: مسابقات دانشجویان پسر از 16 لغایت 24 مرداد به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشجویان دختر نیز از 15 لغایت 23 مرداد به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

دکتر سردار اصلانی سرپرست کل شانزدهمین المپیاد نیز آمادگی خود برای فراهم کردن امکاناتی مانند : خوابگاه، اسکان و تغذیه اعلام و تصریح کرد: اگر بخش های فنی و عمرانی به موقع کار خود را انجام بدهند حوزه معاونت دانشجویی مشکلی برای سرویس دهی به دانشجویان ورزشکار ندارد.

لازم به ذکر است اعضای کمیته های برگزاری المپیاد هر کدام به تفکیک نظرات و دیدگاه های خود را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان و سرپرست عالی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر، نیز بعد از استماع نظر اعضای کمیته های برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر  ضمن تبیین اهمیت برگزاری مطلوب المپیاد، خواستار نهایی شدن کارگروه های کمیته های اجرایی شد و تصریح کرد: مرکز فاوای دانشگاه باید اقدامات لازم برای راه اندازی سایت المپیاد را در اولویت کار خود قرار بدهند. تمامی اطلاعات کمیته های اجرایی المپیاد باید بر روی سایت قرار بگیرد.

 دکتر هرسیج در ادامه افزود: عوامل برگزاری همایش باید با نهایت احترام و ادب پذیرای حضور دانشجویان و مربیانی باشند که از سراسر کشور عزیزمان ایران در این المپیاد شرکت می کنند.

وی خواستار بهره مندی از ظرفیت های استادان و دانشجویان دانشکده علوم ورزشی و سایر دانشکده ها در برگزاری این المپیاد شد و بر این مهم تاکید کرد.

دکتر هرسیج تصریح کرد: با رعایت قواعد و قوانین نظام جمهوری اسلامی، علاوه بر احترام، ادب و رفتار خوب با مخاطبین ، باید مراقب باشیم که اسراف و زیادروی و خسارت به اموال دانشگاه وارد نشود.  

شایان یادآوری است، کمیته های برگزاری المپیاد به شرح زیر اعلام شد: 

کمیته اداری مالی، پشتیبانی و تشریفات شامل کمیته امور مالی

کمیته تدارکات

 کمیته پشتیبانی

 کمیته استقبال و تشریفات

کمیته حراست و انتظامات

کمیته رفاهی:  شامل کمیته تغذیه، کمیته خوابگاه

کمیته فنی شامل ستاد، پذیرش. انجمن های ورزشی، نهضت داوطلبین، کمیته انضباط

کمیته فرهنگی و فوق برنامه

کمیته بهداشت و درمان

کمیته تجهیز اماکن ورزشی شامل تجهیز سالن های ورزشی، رابطین اماکن ورزشی و برنامه ریزی سالن ها

کمیته روابط عمومی شامل افتتاحیه و اختتامیه، تبلیغات و سمعی بصری، رسانه، انتشارات و بولتن، یادبود و مدال ها

کمیته تاسیسات شامل سرمایش و گرمایش، برق، گاز، آب، تعمیرات سالن های ورزشی و خوابگاه ها

کمیته مالی و حسابداری المپیاد شامل خرید تجهیزات ورزشی، البسه ورزشی، کاور و ...

کمیته ارزیابی و پژوهش شامل ارزیابی المپیاد و کارگاه های آموزشی

 

 

 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/02/17
تعداد بازدید:
209
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal