En|العربیه
۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان
جستجوجستجوارتباط با مسئولينارتباط با ماعضویت و ورود اعضاعضویت و ورود اعضانقشه سایتنقشه سایتاعضا هیئت علمیاعضا هیئت علمیدانشجویاندانشجویانصفحه اصلی
شرح وظايف اداره خدمات رايانه اي
ساختار اداره خدمات رايانه اي و شرح وظايف

1. شرح وظايف مسئول اداره

  • مديريت كاربران سيستم آموزش گلستان اعم ازاساتيد، كاركنان و دانشجويان (ايجاد اكانت، سطح دسترسيو تغيير رمز هاي فراموش شده كاربران و........)
  • انجام امور مربوط به رشته هاي جديد و قديم دانشگاه (ايجاد، اصلاح و انجام تغييرات در ارتباط با رشته ها)
  • كنترل اجراي سرفصل دروس مصوب هر رشته، هر مقطع وهر ورودي
  • ثبت نام دانشجويان جديد الورود از سازمان سنجش در سه مقطع، دانشجويان استعدادهاي درخشان، دانشجويان خارجي، دانشجويان بورسيه، دانشجويان مجازي، دانشجويان پرديس خودگردان و دانشجويان مهمان و انتقالي و ...
  • مسئوليت انتخاب واحد نيمسال اول و دوم هر سال تحصيلي
  • مسئوليت حذف واضافه نيمسال اول و دوم هر سال تحصيلي
  • بررسي و اظهار نظر در مورد كليه امورآموزشي دانشجويان
  • كنترل و ارجاع نامه هاي آموزشي دانشجويان واساتيد كه از دانشكده ها جهت اقدام در سيستم گلستان از طريق اتوماسيون اداري ارسال مي گردد
  • كنترل تسويه حساب كليه دانشجويان در زمان فارغ التحصيلي
  • امور مربوط به نمرات دانشجويان وهماهنگي با اساتيد جهت ارسال نمرات
  • هماهنگي با بخش برنامه نويسي جهت رفع مشكلات و ارتقائ سيستم آموزش
  • آموزش كاركنان، اساتيدجهت كار با سيستم گلستان
  • شركت در جلسات متعدد جهت رفع مشكلات وبهبود روند اجراي سيستم آموزش گلستان و اتوماسيون اداري و سيستم جديد ثانيه
  • كنترل پرداخت شهريه كليه دانشجويان شهريه پرداز، تمديد سنوات، كميسيون موارد خاص ...
  • امور مربوط به پيشخوان خدمت در سيستم گلستان

2. شرح وظايف كارشناسان ورود و كنترل اطلاعات

  • انجام نامه هاي ارسالي از كليه دانشكده ها و گروههاي آموزشي
  • ثبت مشخصات دانشجويان كارشناسي - كارشناسي ارشد - دكتري - اعم (عادي ، مهمان ،انتقالي - تغيير رشته ، آموزشهاي آزاد ، تك درس ، استعداد درخشان ، هيئت علمي، دانشجويان خارجي و غيره )
  • ثبت انتخاب واحد فيكسه دانشجويان در كليه مقاطع تحصيلي
  • تعريف برنامه درسي نظامهاي آموزشي كليه رشته و گرايشها در مقطع كارشناسي - كارشناسي ارشد - دكتري
  • ثبت دروس جديد و اختصاص شماره براي هر درس – ثبت هميناز - پيشنياز و معادل سازي دروس
  • ثبت نمرات پايان نامه و امتحان جامع مقطع ارشد و دكتري
  • ثبت دروس معرفي به استاد و تعيين استاد درس
  • انجام تطبيق واحد دانشجويان مهمان در دانشگاه ديگر يا انتقال از دانشگاه ديگر ،انتقال از خارج ،تغيير رشته، انتقال توام با تغيير رشته
  • غير فعال نمودن دانشجويان اعم از (فارغ التحصيل - اخراج - عدم مراجعه - انصراف - مهمان - انتقالي و غيره ) و اختصاص شماره پرونده براي دانشجويان راكد شده
  • ايجاد سرترم و حذف سرترم
  • تعريف كلاسهاي آموزشي و اختصاص كلاس به استفاده كنندگان
  • اعلام وضعيت ترم (مرخصي - حذف ترم - مهمان و غيره )
  • اختصاص نظام آموزشي براي دانشجوياني كه طبق سرفصل درس اخذ نكرده اند
  • جوابگويي به كليه كارشناسان به صورت تلفني يا حضوري در مورد اشكالات

3. شرح وظايف كارشناس اداره دانش آموختگان موسسات و صدوركارت دانشجويي و دروس معرفي به استاد

  • دريافت و چك و تائيد و ثبت دانشنامه هاي 32 موسسه غير انتفاعي و ارسال به دفتر رياست محترم دانشگاه جهت امضاسپس تحويل به موسسه
  • چك و تطبيق ليست سازمان سنجش با ليست دانش آموختگان 32 موسسه غير انتفاعي در استان اصفهان
  • چك و تائيد گواهي موقت دانشجويان متقاضي خارج از كشور موسسات غير انتفاعي
  • چك و تائيد مدارك دانشجويان متقاضي خارج از كشور در سامانه وزارت علوم
  • صدرو كارت دانشجويي مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري و دانشجويان مهمان انتقالي المثني و بورس و ...
  • چك كردن معرفي به استاد و تائيد آن جهت ارسال براي ورود اطلاعات
  • پاسخگويي به دانشجويان موسسات غيرانتفاعي و دانشگاه اصفهان

4. شرح وظايف كارشناس برنامه ريزي درسي معاونت آموزشي

1393/11/26 تاریخ به روزرسانی:
1043 تعداد بازدید:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
توضيحات  
تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal