برگزاری انتخابات ریاست دانشکدهها در دانشگاه اصفهان؛ دانشگاه: مبدأ تحول و ارتقای فرهنگ مردمسالاری در جامعه دانشگاه اصفهان با برگزاری نخستین انتخابات برخط ریاست دانشکده زبانهای خارجی، گامی در مسیر مردمسالاری دانشگاهی برداشت. این رویداد که با مشارکت اعضای هیئت علمی برگزار شد.
تاریخ :1404/01/27
همکاری دانشگاه اصفهان و اداره فنی و حرفهای استان با هدف ارتقای مهارت و کارآفرینی دانشجویاندر جلسه مشترک دانشگاه اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان، ضرورت گنجاندن دروس مهارتی در برنامه آموزشی دانشگاهها و اجرای آنها با همکاری اداره فنی و حرفهای برای ارتقای توانمندیهای دانشجویان مطرح شد. همچنین بر بهبود جایگاه دانشآموختگان در بازار کار از طریق رفع ضعفهای مرکز هدایت شغلی و طراحی برنامههای مهارتی مرتبط با نیاز صنایع تأکید گردید.
تاریخ :1404/01/25
انتخاب معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان به عنوان دبیر منطقه ۶با برگزاری جلسهای با حضور مدیران ارشد دانشگاهها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری منطقه ۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر امیر رحیمی، معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان، به عنوان دبیر منطقه ۶ و عضو کارگروه سند برنامهریزی نیروی انسانی انتخاب شد.
تاریخ :1404/01/25
مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب شددکتر رسول رکنی زاده سرپرست دانشگاه اصفهان با صدور حکمی، دکتر امیر احمدنژاد عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اهل البیت (ع) را به عنوان مدیر امور دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.
تاریخ :1404/01/24
پایگاه خبری دانشگاه اصفهان
اطلاعیه ها
آرشیو اطلاعیه ها
18 فروردین
سومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار
تاریخ : 1404/01/18
29 دی
مراحل ثبت نام و مصاحبه دوره توانمند سازی 100 ساعته بسندگی انگلیسی دانشجویان دکتری
تاریخ : 1403/10/29
1 دی
اعلام فراخوان جایزه البرز نخبگانی ۱۴۰۴
تاریخ : 1403/10/01
1 دی
همایش ثروت آفرینی از دانش با مدل آزمایشگاه نوآوری BCS
دانشگاه اصفهان که به لحاظ قدمت و رشتههای تحصیلی بزرگترین دانشگاه در منطقه مرکز کشور میباشد، دانشگاهی دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که پایههای نخستین آن از ۳۰ آذر سال ۱۳۲۵ شمسی با ایجاد آموزشگاه عالی بهداری اصفهان گذاشته شد. این آموزشگاه با تعدادی دانشیار در یک کلاس از دبیرستان سعدی که در آن زمان دارای آزمایشگاه نسبتاً مجهزی بود آغاز شد و آزمایشگاه آن و سالنی برای تشریح در اختیار آموزشگاه قرار گرفت و در ۱۶ بهمن همان سال دکتر حکمی به عنوان اولین رئیس آموزشگاه انتخاب شد.
چهار سال پس از آن یعنی در سال ۱۳۲۹ شمسی دانشکده پزشکی اصفهان در جوار آموزشگاه عالی بهداری کار خود را شروع کرد و با داشتن دوره شش ساله تحصیلی و اجازه صدور دیپلم دکتری در پزشکی به دانشجویان پس از نوشتن پایاننامه به فعالیتهای آموزشی ادامه داد و بدین ترتیب آموزشگاه عالی بهداری به تدریج تعطیل شد و دانشیاران آن به دانشکده پزشکی منتقل شدند.
در سال تحصیلی ۱۳۳۵ دانشکده داروسازی تشکیل شد و به دانشکده پزشکی ملحق گشت و کلاسها و آزمایشگاههای آن دانشکده که ساختمانهای مربوط به آن بطور پراکنده در شهر اجاره شده بود، مورد استفاده قرار گرفت و در سال ۱۳۳۷ بهصورت واحدی مستقل درآمد.بیشتر...
انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور
تاریخ : 1403/10/18
۲۳ عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان به عنو ان پژوهشگران پر استناد در حوزه های علوم انسانی، اجتماعی، هنر و معماری برگزیده شدند مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گزارش پژوهشگران پراستناد در حوزههای علوم انسانی، اجتماعی، هنر و معماری منتشر کرد.
تاریخ : 1403/10/18
دکتر حسن سبزیان عضو هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه اصفهان دکتر حسن سبزیان، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری، به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.
تاریخ : 1403/10/02
دکتر زهره حجتی عضو هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه اصفهان دکتر زهره حجتی، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری، به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.
تاریخ : 1403/10/02
دکتر علی ربانی عضو هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه اصفهان دکتر علی ربانی، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری، به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.
تاریخ : 1403/10/02
زندگی در دانشگاه
سراهای دانشجویی
مجموعه هتل ها و رستوران های دانشگاه
مرکز بهداشت و درمان
کتابخانه ها
مراکز ورزشی
مرکز مشاوره
تقویم آموزشی
13 بهمن
انتخاب واحد اصلی نیمسال اول تحصیلی 1403-1404 دانشگاه اصفهان اطلاعات بیشتر
برقراری و تقویت ارتباطات علمی بین
دانشگاه اصفهان و دانشگاهها و موسسات معتبر آموزشی و تحقیقاتی
کشورهای مختلف به عنوان یکی از ارکان پیشرفت و توسعه دانشگاه تلقی شده و با جدیت در دانشگاه دنبال می
شود.